De hardware die ik in mijn pc heb zitten heb ik alweer een tijdje maar de nieuwste games draaien niet lekker. Daarom heb ik besloten nieuwe hardware te gaan kopen.
Mijn huidige specificaties:
Motherboard: Asus A8N-e
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 81 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 7600 GT PCI-e
Monitor: SyncMaster 930B/930BC/930BF/198B(Digital)
Sound Card: NVIDIA(R) nForce(TM) Audio
Nu wil ik de processor en videokaart gaan vervangen en er een dual-kit ram geheugen bij gooien van 2 gb.
Als processor: AMD Athlon™ 64 X2 5000+ ~2.6 Ghz.
Videokaart: XFX GeForce 8600 GT 512 MB Ram.
Alleen heb ik een probleem met de voeding omdat de videokaart waarschijnlijk veel zal vragen en de koeling van de processor ook. Ik heb er nu een 600W in zitten geloof ik.
Is het verder ook mogelijk om de oude processor over te zetten naar een ander moederboard, en moet ik dan de gell op de processor vervangen of niet?
Als laatste wil ik graag weten of dit een verstandige combinatie van hardware is.
met dank,
SandeR2
Mijn huidige specificaties:
Motherboard: Asus A8N-e
Processor: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3200+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 81 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 7600 GT PCI-e
Monitor: SyncMaster 930B/930BC/930BF/198B(Digital)
Sound Card: NVIDIA(R) nForce(TM) Audio
Nu wil ik de processor en videokaart gaan vervangen en er een dual-kit ram geheugen bij gooien van 2 gb.
Als processor: AMD Athlon™ 64 X2 5000+ ~2.6 Ghz.
Videokaart: XFX GeForce 8600 GT 512 MB Ram.
Alleen heb ik een probleem met de voeding omdat de videokaart waarschijnlijk veel zal vragen en de koeling van de processor ook. Ik heb er nu een 600W in zitten geloof ik.
Is het verder ook mogelijk om de oude processor over te zetten naar een ander moederboard, en moet ik dan de gell op de processor vervangen of niet?
Als laatste wil ik graag weten of dit een verstandige combinatie van hardware is.
met dank,
SandeR2
It's nice to be important, but it's more important to be nice!