Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cheetah
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-06 16:53
Hallo

Ik heb net een hp ipaq hw6515d, en deze wil ik via bluetooth synchroniseren.... echter via 'activesync' en dan op 'tools' te klikken, krijg ik alleen de mogelijkheid om via IR (infrarood) te connecten.

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen en of dit ding deze feature uberhaubt ondersteund?

gr jos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 10:34
Niet zo spammen joh.
Pak gewoon de handleiding, die heb je toch erbij gekregen? Dat gaat een stuk sneller dan hier wachten op een antwoord.

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Cheetah
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-06 16:53
ok sorry, ik wou mijn topic titel veranderen, maar dat ging dus niet/kwam ik niet zo snel achter hoe hetmoest....
maar het is inmiddels wel gelukt, tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-06 11:35
Misschien is het dan ook zo aardig voor andere mensen die ditzelfde probleem kunnen hebben, om de oplossing te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Hier verwachten we dat je eigen inzet toont (zoals je ook hebt gelezen toen je met de registratievoorwaarden accoord bent gegaan). Uit niets blijkt dat je zelf iets hebt ondernomen voordat je je vraag hier dumpte. Je mag een nieuw topic openen, mits je daar duidelijk in aangeeft wat je reeds hebt onderzocht en geprobeerd en waarom het niet voor je lijkt te werken.

Voor ik het vergeet: die streepjes in de titel zijn ook niet nodig. :Y)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.