• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-01 21:20
Hallo,

Ik zit er aan te denken om een Razer Tarantula toetsebord te kopen, aangezien hij in de winkel 120euro kost en bestellen via de officele site 99$ is scheeld dit nogal. Nu heb ik iets raars gemerkt er als ik een acount aanmaak op deze site en ik voer mijn adres gegevens in. Bij country kan ik geen nederland of holland aan klikken terwijl germany bijv er wel tussen staat. Nu staat er wel Europe tussen en dit lijkt me de juiste keuze maar twijfel hier over, heeft er hier iemand ervaring met bestellen via deze website?

alvast bedankt.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Geen idee of er hier iemand ervaring heeft met die website, maar als jij wilt weten of ze leveren naar Nederland en hoe je dat dan moet aanpakken, dan lijkt het me het beste als je ze daar gewoon even een e-mailtje over stuurt :)

En vergeet dan niet hier even het antwoord te posten. Er zijn vast nog wel meer tweakers in geïnteresseerd :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 21:47
de EU site is vanaf 1 Mei online staat er ( vertraagd ivm hoge belangstelling volgens eigen zeggen ).

Samenkopen zou ook een idee zijn misschien, besparen op verzendkosten en misschien zelfs korting afhankelijk van de belangstelling hier.

ps: Tarantula is "sold out, but will be available again soon" staat er...

[ Voor 13% gewijzigd door Yippie op 19-04-2008 18:11 ]