Toon posts:

Mybookworld en Date modified

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn Western Digital Mybookworld

Ik heb een aantal video bestanden die op een af andere manier een date modified van 01-01-2098 hebben gekregen in windows. Deze heb ik zo gekregen en dit is nu eenmaal zo.

Op het moment dat ik ze naar de Mybookworld wil zetten gaat dat prima, maar daarna kan onder andere VLC ze niet meer openen. Dit komt omdat het hele Date modified veld leeg raakt, of corrupt.
Ik gok dat Mybookworld deze datum niet aankan. Ik kan met een ftp programma ook niet meer door mappen browsen waar zo'n soort bestand in staat.

Bsplayer wil ze nog wel openen en de SFV checksum van de video files is nog steeds gelijk. Het is puur dat de date modified een beetje corrupt is omdat i bok dat MybookWorld in de war raakt van 2098.

Wat kan ik hier het beste mee doen, is er iets van een workaround zodat de mybookworld deze data wel aankan? Kan ik op een hele simpele(!) manier de dates van de originele bestanden veranderen zodat het probleem niet ontstaat?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-02 14:36

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 16:58:
-knip- onnodig verhaal

Kan ik op een hele simpele(!) manier de dates van de originele bestanden veranderen zodat het probleem niet ontstaat?
Genoeg tooltjes beschikbaar: http://www.google.nl/search?q=change+file+date

Nederlands is makkelijker als je denkt