jaja, ik ben zo Dyslectish als een baksteen.
greets,
Peet
Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit
Dan heb je de snelste, maar of dat de beste is betwijfel ik. Er zijn namelijk nogal wat klachten dat ie cdr's en cdrw's niet zo best leest en z'n audioextractie schijnt ook naadje te zijn.
Ik ben er zeer tevreden over.... lawaai maakt ie zeker, maar mijn blowholes hoor ik meer...

Euh.... Digital Audio Extracting doet hij zeer snel! ongeveer 30 Speed!!!
Whatever.
Verwijderd
Is een 40 speed en hij doet ook 40x DAE + het feit dat hij CDRW's ook snel leest en eigenlijk niet veel kost, 130 ofzo.
waaronder een windows98 oem cd waar ik de volle prijs voor had betaald!!!
Verwijderd
http://users.glo.be/~erikd/cdspeed2.htm
daar staat de lijst met verschillende merken die het beste er uitkomen
heb zelf een afreey 56 let bij aankoop op het revisie nummer deze moet tussen de 12 en 30 zitten dan heb je een goeie. hoger als revisie als 30 hebben een langzame dae
maar koop alsjeblieft geen a-open daar ga je spijt van krijgen ik heb als 2 stuks gehad mat vazige klachten
Verwijderd
Verwijderd
wat een strontding
na 2 week wou hij geen cd meer afspelen ik toen een creative 48Xervoor teug gekregen deze doet het stukken beter
BTW: Kenwood 72x is idd de betere (lees beste)....
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Creative zuigt. Teringherrie, niet snel, geen UDMA en het duurt retelang voordat cd in en uit gaat etc.
Met Ultraplex (Hmmmm) natuurlijk geen problemen....
Ik hoorde eerder iemand hiero over het schoonmaken van een bepaald mechanisme in de drive, maar kan het via search niet terugvinden. Weet iemand wie 't was/wat 'ie zei?
Wat trouwens vreemd is, is dat Philips-drivers weer wel goed zijn, terwijl die toch een AOpen-loopwerk hebben.
"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b
Verwijderd
hij schijnt ook niet zo duur te wezen.
greetz

Ik heb hem anderhalf jaar geleden gekocht omdat hij zo goedkoop was, maar het is echt 3 keer niks... Overigens schijnen nieuwere A-Open modellen weer mee te vallen, maar deze dus niet
.Ik kon er gewoon Win2000 niet mee installeren
, moest een speler van een vriend lenen 
Ik denk dat ik binnenkort dan maar eens zo'n TEAC ga kopen (Kenwood is geen optie - te duur...)
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
joepie!
keep-on-flashing!!!
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Zware bullshit dus.
Barracuda
Gelukkig heb ik nog een Plextor 32/8/4, die leest alles als een speer.
Dus koop geen Aopen 48x!
Ik heb nu in 1 week tijd, een writer 3610 en die 40speed rom speler afgeschreven. Beiden net 1,5 jr oud!
Okee, die brander, moet gezegd, is zeer veel gebruikt, en was niet duur. Maar die ROM speler (40x).. pfff.. Bij het invoeren van de cd lijkt het alsof het motortje niet wil gaan draaien. Of je hoort een tikkend geluid waarbij het toerental als een oude onderbroek inzakt. Iemand enig iede>
Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd
Conclusie van hardwareinfo.net
------------------------------
Bij de CD-Rom drives is er maar één drive die er echt uitspringt: de Kenwood 72X. Deze drive is op alle fronten het snelst en produceert daarbij ook nog eens bijna geen lawaai. Meer dan driehonderd gulden is natuurlijk veel geld voor een CD-Rom drive, maar als u echt de hoogste performance wenst, in de Kenwood 72X de enige goede keuze: een terechte gegadigde voor een Hardwareinfo.net Silver Award! Als we iets meer letten op de prijs/kwaliteit verhouding, komt de Cyberdrive 52X speed het beste uit de test. De drive presteert zowel bij de CD-Rom als bij de DAE test zeer goed en de drive is gelukkig ook zeker niet te duur. De Cyberdrive 52X krijgt daarom van ons het predikaat “Beste Keus – CD-Rom Drives” en verdient daarmee een Hardwareinfo.net Gold Award.
http://www.hardwareinfo.net/cgi-bin/go.cgi?go=/artikelen/reviews/2000-08-01-CD-versus-DVD/pagina09.html&head=/artikelen/reviews/2000-08-01-CD-versus-DVD/head.go
Is dat duidelijk of wat...