Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op internet vond ik een mooie wallpaper, met explorer stelde ik m per ongeluk in als "bureaublad item". in plaats van als bureaubladachtergrond.
Ik kreeg toen dit wallpaper ingesteld, maar rechtsonder in beeld staat hetzelfde wallpaper nog een keer gedeeltelijk over het andere wallpaper heen. En als ik nu een andere wallpaper instel of geen wallpaper blijft dat gedeelte van die ene die ik als "bureaublad item" had ingesteld hinderlijk rechtonder in beeld staan. Ook als ik met de themas ga verschuiven blijft het in beeld. Heeft iemand een idee hoe ik dit weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:13

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Kun je misschien een screendump plaatsen, ik probeer me de situatie voor te stellen, maar mij lukt het niet.

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt erop dat ik alleen een afbeelding van internet met een url kan toevoegen, ik heb hier op mn computer een ,jpg screendump gemaakt. Hoe zet ik die op GoT? P.s. ik heb nog een keer geprobeerd bureaubladitem toe te voegen om te kijken of dat werkt, nee dus, nu staan er 2 rechts in beeld onder elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Heb je misschien 'Active Desktop' aanstaan?

Plaatjes zet je op Got in de img-tags en het plaatje zet je ergens op een webserver of bv bij imageshack.

[ Voor 9% gewijzigd door Tukk op 19-04-2008 14:29 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Rechtermuisknop op je bureaublad, eigenschappen. Achtergrond > Bureaublad aanpassen > tabblad Web. Verwijder hier je plaatje.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tnx hij is weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

ok!
* Tukk deed te moeilijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Tukk deed moeilijk en heeft nog wat te leren :P. Het is weten hoe iets heet en weten waar het staat. Als je het nooit gebruikt/gezien hebt, is het idd lastig in te beelden wat er mis is. Ik heb dit nooit gebruikt, maar weet wel waar het te vinden is omdat ik mijn standaard icoontjes aanpas (deze computer, mijn docs enzo) :).

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1