Ik ben bezig om met exmerge mailboxen te verplaatsen tussen 2 Exchange servers.
Dit gaat goed, alleen bij sommige gebruikers krijg ik alleen een lege directory structuur zonder inhoud.
Situatie:
oude server: WIndows 2003 SBS SP2 (NL versie)
nieuwe server: Windows 2003 SBS R2 SP2(met alle updates) (Engelse versie)
Ik verplaats 30 mailboxen, waarvan snel gezien 3 last hebben van lege mappen. De mappenstructuur de gebruiker zit er wel in maar zonder inhoud! Verder is de agenda ook leeg.
Ik zie geen verband tussen de mailboxen met dit probleem, zijn andere compleet verschillende medewerkers met andere rechten(andere ongeveer gelijke users gaan wel goed)
Google helpt mij niet verder! GoT search ook niet!
edit:
ik kom er net achter dat mailboxen wel ongeveer 200mb groot zijn als ik met de Exchange System Manager ga kijken.
verder zie ik dat de mailboxen veel kleiner zijn op de nieuwe server, is dat te verklaren?
in de logging(exmerge.log) is niets bijzonders te zijn
Dit gaat goed, alleen bij sommige gebruikers krijg ik alleen een lege directory structuur zonder inhoud.
Situatie:
oude server: WIndows 2003 SBS SP2 (NL versie)
nieuwe server: Windows 2003 SBS R2 SP2(met alle updates) (Engelse versie)
Ik verplaats 30 mailboxen, waarvan snel gezien 3 last hebben van lege mappen. De mappenstructuur de gebruiker zit er wel in maar zonder inhoud! Verder is de agenda ook leeg.
Ik zie geen verband tussen de mailboxen met dit probleem, zijn andere compleet verschillende medewerkers met andere rechten(andere ongeveer gelijke users gaan wel goed)
Google helpt mij niet verder! GoT search ook niet!
edit:
ik kom er net achter dat mailboxen wel ongeveer 200mb groot zijn als ik met de Exchange System Manager ga kijken.
verder zie ik dat de mailboxen veel kleiner zijn op de nieuwe server, is dat te verklaren?
in de logging(exmerge.log) is niets bijzonders te zijn
[ Voor 15% gewijzigd door borgdaville op 19-04-2008 13:57 ]
Familieman, nerd, mooi weer fietser, buitenmens en levensgenieter...