IK probeer al een tijdje mijn pda te syncen met zowel mijn latop (outlook 2003 Engels) en mijn workstation (outlook 2007 NL). Dit lukt precies nooit, maar nu merk ik dat hij toch synchroniseert met mijn workstation, maar dit doet in de 'Agenda' ipv in de 'Calendar'. Hoe kan ik er in vista voor zorgen dat hij mijn PDA - Calendar met mijn 'Calendar' synchroniseert op mijn workstation.
In een van je Outlook's gewoon alles weggooien (wel ff backuppen) en dan hou je 1 taal over als het goed is.
Off neem een Exchange server dan heb je van dit probleem ook gene last meer
Ik vermoed dat het gewoon iets software matigs is wat je niet goed ingesteld heb staan.
Bij mij werkt alles gewoon prima en heb zelfde setup. 2007 op vista thuis en 2003 op xp werklaptop.
Gaat bij mij prima.
Bij mij werkt alles gewoon prima en heb zelfde setup. 2007 op vista thuis en 2003 op xp werklaptop.
Gaat bij mij prima.
There eent no place like home
Ik heb me nu een nieuwe smartphone aangeschaft met mobile 6, maar die synced nog steeds met de nederlandstalige Agenda ipv de map calendar. Waar kan ik ergens instellen waar hij met welke agenda moet syncen. Dit in Outlook 2007/Vista BusinessXoReP schreef op donderdag 24 april 2008 @ 10:29:
In een van je Outlook's gewoon alles weggooien (wel ff backuppen) en dan hou je 1 taal over als het goed is.