Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CSS website wel goed in IE7/FF2, maar IE6 = puin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi guys,

Complete website herschreven in div /css, ik had hem eerst in oldie frames.
Op zich alles prima zo in IE7/FF2, ware het niet dat er ook nog veel mensen zijn die IE 6 gebruiken, en daar slaat de website compleet op tilt, menu's die verdwijnen, content die verschuift, etc.
Hoe los ik dit op? de betreffende website:
http://www.juicy-movements.nl

Dan heb ik nog een klein ander probleempje, dat is als ik de breedte van IE kleiner heb dan 1024 pixels, dan schuift de hele content een stuk omlaag in IE7 / FF2, wat zie ik over het hoofd?

Thnx voor jullie tips

• Fuzzillogic
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-07 22:34
Gaat hier goed in IE6, mits het scherm breed genoeg is. Geef de container of wrapper-div eens een width van 960px, misschien dat dat het al oplost.

En kijk meteen of je een nette oplossing voor dat menu hebt. Die java-script meuk is echt nergens voor nodig en het is niet toegankelijk nu, en onbruikbaar voor mensen die javascript uit hebben staan. Als klap op de vuurpijl is het niet doorzoekbaar voor zoekmachines.

Verwijderd

Topicstarter
niet doorzoekbaar voor zoekmachines? ik dacht dat hij nu juist doorzoekbaar was.

Ik heb dat in ie6 de content bij demonstraties nog omlaag gaat

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 19:30

Sebazzz

3dp

Zoekmachines doen niet aan Javascript. En haal alsjeblieft dat irritante iframe weg waardoor het domein in de adresbalk blijft staan. Dat is niet professioneel en gebruiksvriendelijk.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Verwijderd

Topicstarter
http://members.home.nl/jaromir
is de webspace waar die op staat, die iframe kan ik niet beheren volgens mij, dat is van de redirector van de website (active24)
Dan ga ik me nog maar eens verdiepen hoe ik dat menu zonder javascript ga maken, ik heb dit door middel van sourcetech dhtml menu maker gemaakt

Verwijderd

Topicstarter
waar vind ik info over hoe ik zo'n side menu nice opbouw met een mouse over zonder javascript.
Want op zich kan ik het inderdaad opbouwen uit 7 images aan de zijkant met elk een link eronder.
Want alles wat ik vind is een mouse over dmv javascript

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2008 15:21 ]

• dB90
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-10 00:10
Kijk eens naar CSS en dan met name hover :)

Webberry Webdevelopment

Pagina: 1