Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke ticket/support software is dit?

Pagina: 1
Acties:

• ajhvdb
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-11 22:56
Ben al een tijdje op zoek naar een makkelijk in email te integreren software voor supportvragen. Wij gebruiken nu nog mdaemon mailserver en later misschien exchange.

Onderstaand een mailtje wat ik kreeg vanuit een support helpdesk. Ik had een webformulier ingevuld en kreeg antwoord via email en correspondeerde enkele keren direct via mail...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Recently you requested personal assistance from our on-line support center. Below is a summary of your request and our response.

If this issue is not resolved to your satisfaction, you may reopen it within the next 7 days.

Thank you for allowing us to be of service to you.

To update this question by email, please reply to this message. Because your reply will be automatically processed, you MUST enter your reply in the space below. Text entered into any other part of this message will be discarded.

[===> Please enter your reply below this line <===]

[===> Please enter your reply above this line <===]

Subject
I would like to close my account

Discussion Thread
Response (Michael B) 04/18/2008 09:01 AM
Dear ...,

Thank you for contacting ...Customer Support.

Regards,
Michael B
Customer Support Agent
Customer (Customername) 04/04/2008 05:55 AM
Email Address: emailaddress
44565-1256461140
F

Question Reference #080404-005638
Category Level 1: Using LinkedIn
Date Created: 04/04/2008 05:55 AM
Last Updated: 04/18/2008 09:01 AM
Status: Solved
Subscriber:
Identified:

Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google

• ajhvdb
Iemand?

1.
Als ik mailtje verstuur krijg ik direct een reply dat de email behandeld gaat worden.

2.
Bij de echte email kan ik dan tussen de === reply regels mijn reactie intikken. Ik hoop dus dat dit ook bestaat in combinatie met een exchange server..

Een vraag op het forum - is vragen aan mensen die al gezocht hebben - dus sneller en beter dan google

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:05
Ik zou je niet zo 123 kunnen vertellen welke software dit is, maar als je even rondzoekt dan vind je er genoeg met veel betere functionaliteit.

Meestal zetten ze een ID ergens in het mailtje of subject. Als je daarop reageerd, zoekt de software zelf uit wat het orginele bericht is en wat de reactie is. Geen gezeur met tekst boven of onder het lijntje dus.

Afhankelijk van je wensen zijn ze er met geintegreerde FAQ, webforms, hele webadmin systemen, live support systemen etc etc etc.

• Cassettebandje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:29

Cassettebandje

SA-C90 TDK

Als ik dat zo lees denk ik dat daar gewoon een stukje software achter zit dat een mailbox op geregelde tijden (1 min bijvoorbeeld) uitleest, het mailtje parst en vervolgens verwerkt. Daar zit verder geen integratie in met een specifieke mailserver oid.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-11 19:05
Meestal hebben die pakketten in ieder geval die optie. Soms kunnen ze echter ook door gebruik te maken van piping 'direct' een mailtje ontvangen. In de mailserver maak je dan een redirect aan, maar ipv een e-mail adres voer je een opdracht in. De meeste Linux servers doen dit met liefde. Onder Windows kom je het minder vaak tegen. Wat Exchange er mee doet... Geen idee.

• ajhvdb
Dit is de link die ik tot nu toe te pakken heb gekregen via het aanvragen bij de support desks zelf. Jammer geen exchange: http://www.cerberusweb.com/

Pagina: 1