Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Documents and settings

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Verwijderd

Topicstarter
Als ik m'n computer aan do wordt de map 'documents and settings' automatisch opgestart. Ik heb al een systeemherstel gedaan. Zelfs een image van de systeemschijf terug gezet, maar ik hoef maar iets te doen of de voornoemde map wordt weer geladen.

Hoe kom ik hier van af?

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 09:32
Staat hij niet in de opstarten map of in je registry ? Al spyware tools gedraaid?
Welk OS gaat het om?

Verwijderd

Topicstarter
MADG0BLIN schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:40:
Staat hij niet in de opstarten map of in je registry ? Al spyware tools gedraaid?
Welk OS gaat het om?
Het gaat om XP. Er staat niets in m'n opstartmap. Ik weet niet waar ik zou moeten zoeken in m'n registry. En ik heb spyware tools gedraaid.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je zult waarschijnlijk last hebben van bijv. wat verkeerd of niet geplaatste aanhalingstekens in inderdaad een van de opstart-plaatsen in je register: als er wordt gevraagd
c:\documents and settings \foo\bar.exe gaat het fout omdat er nu wordt gevraagd docs&settings te starten met de (genegeerde) parameter \foo\bar.exe. En dus start gewoon de verkenner in die directory, omdat je nu eenmaal een directory opvraagt. U vraagt, Windows draait. Check dus of en wat er verkeerd staat, met de hand (maar pas op met wat je aanpast), of met tools als http://technet.microsoft....ysinternals/bb963902.aspx (idem oppassen). Maar zie vooral ook zoektermen zoals http://gathering.tweakers...&where=Dit+forum#hitstart, aangezien dit al vaak is gevraagd en beantwoord :)

Maar goed, dit heeft voor zover ik zie niets te maken met Beveiliging & Virussen, meer met Windows Clients. Ik ga het echter niet verplaatsen maar sluiten, omdat het topic niet voldoet aan het policy (ook) daar: Windows Clients - Policy
Open gerust een nieuw topic in WOS als je nog vastloopt, maar volgens mij is dat niet eens nodig :)

[ Voor 0% gewijzigd door F_J_K op 19-04-2008 13:13 . Reden: voorbeeld gaat verloren als foobar op de volgende regel komt :P ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.