Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:48

lasharor

7 december 2004

Topicstarter
Laat ik eerst duidelijk maken dat ik wel degelijk het beleid heb gelezen, maar niet heb kunnen vinden dat dit soort topics niet mogen (wat dus niet mag in andere sub-forums)

Ik Ben dus zoals je misschien al aan de titel kan zien enorm aan het twijfelen welke speler ik nou moet nemen, zo’n 2 maanden geleden is mijn Creative Zen kapot gegaan, leuk het geld terug gekregen van Bol.com maar nu moet ik dus een nieuwe speler hebben.
Nu zul je waarschijnlijk denken waarom ik niet gewoon weer een Zen koop, jammer genoeg vond ik deze speler enorm matig en had zo zijn nadelen.
Zelf heb ik natuurlijk ook gezocht, hierbij heb ik keuzes gemaakt en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij 2 spelers, de Cowon D2 en de Samsung P2:

Cowon:
+ Integratie van Sd kaart in de muziek bibliotheek (wat ik mis bij de Creative zen)
+Goede geluidskwaliteit
+Prijs/kwaliteit verhouding
+Ondersteuning
+Flash support
+Video

+/- Tv-Out

-Een belabberde interface(?)
-Bediening met een Extra Pen
-Scherm

Samsung:
+ Touchscreen met vingerbediening
+Interface
+Bluethoot
+Scherm
+Design
+Geluidskwaliteit

+/- Video (beperkte bestandsformaten ondersteuning)
+/- Prijs

-Geen uitbreidbaar geheugen

Wat denken jullie, wat zouden jullie kiezen, ik weet dat ik uiteindelijk de beslissing moet nemen, maar advies is natuurlijk altijd welkom

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
"Wat moet ik kopen"-topics zijn sowieso niet gewenst op GoT. Dus je had ook wel kunnen verzinnen dat topics op deze manier niet toegestaan worden. Kiezen tussen twee spelers blijft persoonlijk dus het is weinig zinvol om daar iets over te zeggen. De een zal je de P2 aanraden, en de ander zal je de D2 aanraden. Bepaal gewoon voor jezelf wat je wilt, wat je er voor over hebt en lees reviews/ervaringen, die je hier ook gewoon op GoT vindt.

Zie trouwens ook de FAQ: PMD FAQ #Model uitzoeken

Dit topic is gesloten.