Laat ik eerst duidelijk maken dat ik wel degelijk het beleid heb gelezen, maar niet heb kunnen vinden dat dit soort topics niet mogen (wat dus niet mag in andere sub-forums)
Ik Ben dus zoals je misschien al aan de titel kan zien enorm aan het twijfelen welke speler ik nou moet nemen, zo’n 2 maanden geleden is mijn Creative Zen kapot gegaan, leuk het geld terug gekregen van Bol.com maar nu moet ik dus een nieuwe speler hebben.
Nu zul je waarschijnlijk denken waarom ik niet gewoon weer een Zen koop, jammer genoeg vond ik deze speler enorm matig en had zo zijn nadelen.
Zelf heb ik natuurlijk ook gezocht, hierbij heb ik keuzes gemaakt en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij 2 spelers, de Cowon D2 en de Samsung P2:
Cowon:
+ Integratie van Sd kaart in de muziek bibliotheek (wat ik mis bij de Creative zen)
+Goede geluidskwaliteit
+Prijs/kwaliteit verhouding
+Ondersteuning
+Flash support
+Video
+/- Tv-Out
-Een belabberde interface(?)
-Bediening met een Extra Pen
-Scherm
Samsung:
+ Touchscreen met vingerbediening
+Interface
+Bluethoot
+Scherm
+Design
+Geluidskwaliteit
+/- Video (beperkte bestandsformaten ondersteuning)
+/- Prijs
-Geen uitbreidbaar geheugen
Wat denken jullie, wat zouden jullie kiezen, ik weet dat ik uiteindelijk de beslissing moet nemen, maar advies is natuurlijk altijd welkom
Ik Ben dus zoals je misschien al aan de titel kan zien enorm aan het twijfelen welke speler ik nou moet nemen, zo’n 2 maanden geleden is mijn Creative Zen kapot gegaan, leuk het geld terug gekregen van Bol.com maar nu moet ik dus een nieuwe speler hebben.
Nu zul je waarschijnlijk denken waarom ik niet gewoon weer een Zen koop, jammer genoeg vond ik deze speler enorm matig en had zo zijn nadelen.
Zelf heb ik natuurlijk ook gezocht, hierbij heb ik keuzes gemaakt en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij 2 spelers, de Cowon D2 en de Samsung P2:
Cowon:
+ Integratie van Sd kaart in de muziek bibliotheek (wat ik mis bij de Creative zen)
+Goede geluidskwaliteit
+Prijs/kwaliteit verhouding
+Ondersteuning
+Flash support
+Video
+/- Tv-Out
-Een belabberde interface(?)
-Bediening met een Extra Pen
-Scherm
Samsung:
+ Touchscreen met vingerbediening
+Interface
+Bluethoot
+Scherm
+Design
+Geluidskwaliteit
+/- Video (beperkte bestandsformaten ondersteuning)
+/- Prijs
-Geen uitbreidbaar geheugen
Wat denken jullie, wat zouden jullie kiezen, ik weet dat ik uiteindelijk de beslissing moet nemen, maar advies is natuurlijk altijd welkom