Antec Performance One P182 of toch een andere?

Pagina: 1
Acties:

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:44

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
In de BBG van maart staat dat de beste keus voor een nieuwe systeemkast de Antec Performance One P182 is. Nu wil ik een nieuwe PC gaan bouwen en laat de nieuwe BBG nog even op zich wachten. Weet iemand of er nu in de tussentijd een betere is uitgekomen dan de P182 van Antec. Niet dat ik dalijk deze aanschaf en in de nieuwe BBG staat een andere als advies...

Forever raver!
Specs: Workstation Server

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Wat maakt dat uit, dat er eventueel in de volgende BBG een andere kast staat, die P182 is een goede kast, en zal toch niet een slechte keus worden!

Pluk de dag en maak een keuze :z

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb zelf een P182 en ik zou geen andere kast willen. Makkelijk in te bouwen, verschrikkelijk stil. Ik vind het gewoon een topkast en kan hem je dan ook echt aanraden :)

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Ik weet dat het een goede kast is aan de hand van recensies. Maar ik ben een hele tijd uit de hardware shizzle geweest dus ik ben er helemaal uit. Ik wil een nieuwe game pc bouwen en ik wil de beste prijs/kwaliteit verhouding op dit moment en niet van maart, vandaar dat ik t vraag.

Forever raver!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:57
Tja, ik vindt zelf de kast toch zeer persoonlijk. Uiterlijk is voor iedereen verschillend. Heb eens een P182 gebruikt voor iemand anders als kast, maar ik vindt hem absoluut niet fijn. Ontzettend weinig ruimte vindt ik zelf. Zou niet mijn keuze zijn, zelfde had ik met de Antec nine hunderd, ik vindt ze gewoon niks, maar goed, dat is mijn mening. Al zijn ze wel leuk geprijst opzich

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenBatt op 19-04-2008 12:08 ]

Specs!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
CaptainM schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 12:03:
Ik weet dat het een goede kast is aan de hand van recensies. Maar ik ben een hele tijd uit de hardware shizzle geweest dus ik ben er helemaal uit. Ik wil een nieuwe game pc bouwen en ik wil de beste prijs/kwaliteit verhouding op dit moment en niet van maart, vandaar dat ik t vraag.
Bij Antec zit je altijd wel goed en betaal je naar mijn mening nooit te veel. Zeker niet voor de service die je van Antec kan verwachten, tot nu toe de beste service die ik heb meegemaakt. Echt toppie! ( is zelf overgestapt naar een Lian-Li, omdat die helemaal van alu. was :) )

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:00

DizzyWeb

Ondertiteld

Heb zelf de P182 en ik vind het een fijne kast. Enige waar ik wel problemen mee heb, zijn de kabels. Ik heb geen modulaire voeding, en da's best aan te raden bij die kast, je hebt vrij weinig ruimte voor de kabels. Ook mijn SATA kabels zitten flink in de weg. Maar verder een erg fijne kast, als alles er eenmaal in zit ;)

• Techno Overlord

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Topicstarter
Ik heb juist op verschillende sites gezien dat deze kast een zeer goed kabelmanagement systeem heeft zodat je vrijwel alle kabels achter de backplate kan verwerken. Vreemd dat jij dan nog problemen hebt met het wegwerken van de kabels.

Wat bedoel je precies met geen modulaire voeding? Ik ben van plan de 600Watt Zalman er in te plaatsen...

Forever raver!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12:57
Een modulaire voeding heeft de optie om de kabels die je niet gebruikt er af te pluggen, zodat je zo min mogelijk kabels overhoud. Verder is dat kabel systeem leuk, maar met te korte kabels kom je dan nog nergens, plus dat systeem werkt wel, maar niet ideaal in mijn ogen.

Verder inderdaad wat Dizzy Web zegt, opzich leuke kast, maar kabels zoals de sata kabels enz is gewoon kut weg werken in dat ding.

Specs!

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Die kabels zijn gewoon goed weg te werken! Met of zonder modulaire voeding. Ik heb beide type's al mijn p182 gehad. En je moet het gewoon alles netjes weg kunnen werken (desnood met veel tyraps).

Kortom daar ben je wel even zoet mee. :P

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

Pagina: 1