Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
The Absence of a Safe Haven Constitutes the Reign of Terror
Als het zomaar gebeurt is heb je volgens mij gewoon recht op garantie als het binnen het jaar is gebeurt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
@ Max: hij is zomaar kapot gegaan, maar het is duidelijk te zien dat het scherm inwendig gebroken is. De buitenlaag is nog heel, dus ik vond het ook al vreemd. Heb sowieso samsung zelf gemaild, en eventueel gewezen op een constructiefout aangezien het beschermende glas nog wel heel was.
Het is gewoon kapot gegaan in mijn broekzak, al zou ik niet precies weten hoe. Ik haalde hem er uit en ineens was ie zo, dus de directe oorzaak weet ik niet.
Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm
Maar dan moet je hem wel zelf installeren.
Opzich is het niet zo moeilijk, vaak zijn er wel filmpjes op YouTube o.i.d. te vinden, waarin wordt uitgelegd hoe je jouw type telefoon kunt openmaken.
[ Voor 16% gewijzigd door ThinkPad op 19-04-2008 17:35 ]
Een ongelukkig geplaatste harde tik kan dit met zo goed als alle LCD-schermen doen. De buitenste laag gaat zeer zelden kapot. Heb met meerdere apparaten (telefoons, iPods) meegemaakt dat schermen van binnen kapot gaan, alle keren veroorzaakt door een harde tik tegen het apparaat.Boxman schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:31:
Het is gewoon kapot gegaan in mijn broekzak, al zou ik niet precies weten hoe. Ik haalde hem er uit en ineens was ie zo, dus de directe oorzaak weet ik niet.
EDIT: @hierboven: Nu nog eentje die ook buiten de UK levert
[ Voor 6% gewijzigd door Patriot op 19-04-2008 17:37 ]
Dat kan de TS zelf wel uitzoekenPatriot schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 17:36:
[...]
EDIT: @hierboven: Nu nog eentje die ook buiten de UK levert
Hij weet nu in ieder geval dat het voor een redelijke prijs beschikbaar is.
Meteen een andere vraag erbij:
Ik heb nu een microSD geheugenkaart erin gestoken. Ik krijg het alleen niet ingesteld dat foto's en filmpjes DIRECT op de kaart worden opgeslagen. Nu worden ze namelijk op het interne geheugen opgeslagen, en als dat vol is meot ik de filmpjes handmatig op de geheugenkaart zetten voordat ik verder kan filmen. Iemand enig idee hoe ik dat fix?
En mijn mobiel schijnt maar 200smsjes te kunnen huizen. Kan ik dat op een of andere manier meer geheugen toewijzen zodat ie er meer kan opslaan?
[ Voor 72% gewijzigd door Boxman op 29-04-2008 00:54 ]
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Dit topic is gesloten.
![]()