Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Office 2007] Excel: niets op afdruk, wel op voorbeeld

Pagina: 1
Acties:

• edjekroketje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-10 19:56
Beste mensen,

Ik heb hier iets vreemds; op een PC met Visat en Office 2007 staan ook oude bestanden, gemaakt met Office 2000. Een aantal van die bestanden geeft een keurig, hoopgevend afdrukvoorbeeld. Als je de afdruk naar de standaardprinter (Brother HL-2030) stuurt, komt er echter een leeg, onbedrukt vel uit. Raar. Ik heb het werkblad opgeslagen in de nieuwe XLSX indeling, en ook dat gaf hetzelfde resultaat. Afdrukken naar een andere printer (Brother MFC-215C) geeft wel een afdruk
Ik heb inmiddels wel een workaroud gevonden in de vorm van copy-paste naar een nieuw werkblad, dat geeft namelijk wel een goede afdruk.
Ik hoop hier misschien iemand te vinden die hetzelfde probleem heeft gehad en die inmiddels wél een goede oplossing heeft. Lukt dat niet, dan vraag ik me af of er mensen zijn die dit probleem ook hebben ervaren?
Alle reacties zijn welkom. Ik ben alleen niet dagelijks achter dit bewuste systeem bezig, dus ik kan niet heel vlot "even" iets uitproberen.

Alvast bedankt voor de input :)