Wat voor 'leaking' is dit?

Pagina: 1
Acties:

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Een tijdje terug viel het me op dat linksboven in de hoek van m'n Dell 2007WFP 20.1" een soort 'leaking' zichtbaar was. Het paste precies bij de wallpaper die ik op dat moment had, dus het viel niet zo erg op. De laatste weken wordt 't alleen steeds groter. Zie 3 foto's (veel duidelijker kon ik 't niet krijgen):

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2uf7in8.png

Het lijkt alsof er een soort vloeistof van bovenaf langzaam naar beneden komt. Ik weet niet precies hoe snel het gaat, misschien een milimeter per week ofzo. In ieder geval genoeg om echt op te gaan vallen.

Weet iemand wat dit kan zijn? Monitor komt uit 2006 en volgens de Dell factuur zit er een "3 YR Monitor Replacement Service" bij; denk dat ik maar eens moet uit gaan vinden of dit hier ook onder valt.

Verwijderd

Doe is een compleet zwart achtergrond, misschien bedoel je backlight bleeding?

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Verwijderd schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 09:40:
Doe is een compleet zwart achtergrond, misschien bedoel je backlight bleeding?
Als je goed kijkt zie je een soort vloeistof of jouws het onbreken ervan.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Serenity schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 07:18:
Een tijdje terug viel het me op dat linksboven in de hoek van m'n Dell 2007WFP 20.1" een soort 'leaking' zichtbaar was. Het paste precies bij de wallpaper die ik op dat moment had, dus het viel niet zo erg op. De laatste weken wordt 't alleen steeds groter. Zie 3 foto's (veel duidelijker kon ik 't niet krijgen):

[afbeelding]

Het lijkt alsof er een soort vloeistof van bovenaf langzaam naar beneden komt. Ik weet niet precies hoe snel het gaat, misschien een milimeter per week ofzo. In ieder geval genoeg om echt op te gaan vallen.

Weet iemand wat dit kan zijn? Monitor komt uit 2006 en volgens de Dell factuur zit er een "3 YR Monitor Replacement Service" bij; denk dat ik maar eens moet uit gaan vinden of dit hier ook onder valt.
Dit ziet er verschrikkelijk uit, ik zou inderdaad maar eens navraag gaan doen bij Dell.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07:25

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Dit ziet er inderdaad niet erg goed uit. Dergelijke verschijnselen heb ik wel eens vaker gezien bij zeer oude TFT schermen of schermen van slechte kwaliteit. Het is net alsof er vocht achter het scherm zit. Ik zou eens contact met Dell gaan opnemen, zeker als je nog garantie hebt op het scherm.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/