Toon posts:

[HD] Kan HD niet openen via usb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel heb ik een klein probleempje met mijn laptop
Afgelopen week heb ik een nieuwe harddisk gekocht voor mijn laptop , (meer geheugen)
deze heb ik er weer ingeplugd en deze werkt prima
nu het volgende.
Ik heb nog enkele bestanden op mijn oude harddisk staan , en deze wil ik overzetten naar mijn nieuwe harddisk. hiervoor heb ik een speciale device gekocht zodat ik al mijn data kan omzetten van mijn ene harde schijf naar mijn andere.
Het enige probleem is als ik de usb in de pc plug hij wel aangeeft dat de harde schijf herkend word maar ik kan hem nergens openen of zelfs niet exploren.

Please help me :?

PS:
Master boot device staat er als ik bij opslaggaparatuur kijk misschien dat dat helpt

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-12 15:45
Heeft deze extra voeding nodig? Heb je die aangesloten dan? Verder staat hij wel tussen schijfbeheer?

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
hij staat wel bij schijfbeheer , zou niet weten of die extra voeding nodig moet hebben

• GoldenBatt
Dan moet het opzich al goed zijn, heeft hij hier een stations letter toegewezen gekregen? Geef hem der anders eentje, en probeer het dan nog eens ;)

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat nu als disk 1 , het enige wat ik kan doen als ik op rechtermuisknop druk is

New logical Drive
Delete Partition
Help

• GoldenBatt
Der staat niet al een partitie op? Of een stuk wat geformateerd is?

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
GoldenBatt schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:17:
Der staat niet al een partitie op? Of een stuk wat geformateerd is?
Afbeeldingslocatie: http://img176.imageshack.us/img176/8653/diskwy9.jpg

Dit is wat ik allemaal heb

• GoldenBatt
Dat is je nieuwe schijf neem ik aan? Die is namelijk helemaal leeg. Wat je dan moet doen is gewoon formateren, eventueel leuk partitioneren enz.

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
dit is mijn oude harde schijf van mijn laptop , en hier moet dus alles nog opzitten (windows xp en al mijn bestanden)

• GoldenBatt
Hij ziet der nogal leeg en non-geformateerd uit eigenlijk. Dus dat is niet goed. Probeer eens of je met een recovery programma wat weer kunt vinden, want dit gaat windows niet meer lukken. Hij kan ze nu al niet meer lezen (als der nog wat opstaat), en formateren werkt ook niet, en gaat eventuele recovery juist tegen...

Ik ga overigens mijn bed eens opzoeken, ik kijk hier morgen wel even weer, veel succes ;)

Specs!

Verwijderd

Topicstarter
GoldenBatt schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 00:42:
Hij ziet der nogal leeg en non-geformateerd uit eigenlijk. Dus dat is niet goed. Probeer eens of je met een recovery programma wat weer kunt vinden, want dit gaat windows niet meer lukken. Hij kan ze nu al niet meer lezen (als der nog wat opstaat), en formateren werkt ook niet, en gaat eventuele recovery juist tegen...

Ik ga overigens mijn bed eens opzoeken, ik kijk hier morgen wel even weer, veel succes ;)
Ok dank je iig voor de moeite _/-\o_

• GoldenBatt
Nou, ik ben der weer. Even voor de duidelijkheid om misverstanden te voorkomen:

Je hebt een nieuwe hardeschijf gekocht om je oude (100GB) te vervangen. De nieuwe werkt naar behoren, en je hebt de oude via een usb controllertje ofzo aangekoppelt aan een andere pc met een 40GB schijf. Windows herkent zijn eigen 40GB er wel, maar jouwn oude 100GB schijf pakt hij niet?

heb je ondertussen al iets met een recovery programma gedaan?

Specs!

Pagina: 1