Toon posts:

Loewe individual compose 52 na ijleffecten en epg

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Loewe Individual Compose Full HD-TV 52 met soundprojector. Sinds aanschaf november 2007 geeft het beeld bij snelle bewegingen na ijleffecten, juiste term ken ik niet. Het beeld wordt dan wazig rondom het bewegende deel. Ook bij het het afspelen van DVD neem ik dt soms waar.
Volgens de leverancier mag dit niet bij dit toestel. Afin als service laatste software geinstalleerd, maar het bleef. Vervolgens een nieuw toestel gekregen. Ik kijkt het nu een paar maanden aan maar het irriteert mij mateloos. Voorts is bij EPG de programma informatie die je kunt oproepen over de film ronduit waardeloos. Slechts de laatste zin of als ik geluk heb laatste twee zinnen zijn zichbaar.
Heeft iemand dezelfde ervaringen en is dit ook opgelost.

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:03

jasjenl

Liab A Tymo

Dit is toch een LCD tv? Dan heb je altijd wel een beetje last van dat soort effecten, dat is nu eenmaal inherent aan de techniek (ook al willen de marketing mensen je laten doen geloven dat dit bij moderne LCD's geen issue meer is). Als je erg kritisch bent op dat soort effecten, moet je geen LCD kopen, naar mijn mening...

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-12-2025
Wij hebben hier op de schotel al jaren EPG en het is op de schotel iig ook erg beperkt. Maar goed, daarvoor lees ik ook liever een tv-gids waar vaak wat gefundeerde, en soms wat subjectieve meningen over films/programmas staan. Dat heb ik liever dan een klinische uitleg van wat ik zie.

Tja naijleffecten is idd inherent aan lcd-schermen, heeft met de reactietijd te maken. Meen dat Loewe Sharp-panelen gebruikt, zij het met andere tuners ed. Maar je kunt idd beter een plasma kopen als je dit vervelend vindt. Maar goed, daar heb je op het moment niet zoveel aan, en ik weet ook niet of Loewe plasma's maakt. De LCD inruilen voor een Pio of Pana plasma zit er denk ik niet in omdat ik vermoedt dat je het bij een Loewe-dealer hebt gekocht.

Verwijderd

Probeer eens alle kunstmatige beeld"verbeterings" dingen uit te schakelen, zoals ruisonderukking?