Ik heb een Loewe Individual Compose Full HD-TV 52 met soundprojector. Sinds aanschaf november 2007 geeft het beeld bij snelle bewegingen na ijleffecten, juiste term ken ik niet. Het beeld wordt dan wazig rondom het bewegende deel. Ook bij het het afspelen van DVD neem ik dt soms waar.
Volgens de leverancier mag dit niet bij dit toestel. Afin als service laatste software geinstalleerd, maar het bleef. Vervolgens een nieuw toestel gekregen. Ik kijkt het nu een paar maanden aan maar het irriteert mij mateloos. Voorts is bij EPG de programma informatie die je kunt oproepen over de film ronduit waardeloos. Slechts de laatste zin of als ik geluk heb laatste twee zinnen zijn zichbaar.
Heeft iemand dezelfde ervaringen en is dit ook opgelost.
Volgens de leverancier mag dit niet bij dit toestel. Afin als service laatste software geinstalleerd, maar het bleef. Vervolgens een nieuw toestel gekregen. Ik kijkt het nu een paar maanden aan maar het irriteert mij mateloos. Voorts is bij EPG de programma informatie die je kunt oproepen over de film ronduit waardeloos. Slechts de laatste zin of als ik geluk heb laatste twee zinnen zijn zichbaar.
Heeft iemand dezelfde ervaringen en is dit ook opgelost.