Ik heb een GF8800GTX met de laatste WHQL-drivers (169.25) op een verse installatie van Vista 64 Ultimate SP1 (nou ja, Ultimate
) en bij het draaien van een simpel 3D-demo'tje krijg ik verschillende keren de melding dat 'het videostuurprogramma niet meer reageert', gecombineerd met zwarte schermen en op het einde afgewerkt met een blauw schermpje. Ok, laten we die problemen eens rapporteren, zo kan er tenminste wat aan gedaan worden, maar dan krijg ik de melding dat ik geen internettoegang heb (IE, Mail en MSN werkten wel). Ok, na 10 keer proberen werkt het wel en krijg ik deze geniale tip:
Deze Gouden Tip heb ik het voorbije jaar al verschillende keren zien langskomen. Is het normaal dat je meer dan een jaar na de release van een videokaart van 600€ en en een besturingssysteem van 200€ (ik ben dan nog niet zo gek om het retail te kopen) nog steeds geen vertrouwen kunt hebben als deze samenwerken? En dit na 10 WHQL's (voor alle duidelijkheid: Windows Hardware Quality Labs) en een Service Pack? Dit zijn mijn verdere specs. Nog meer mensen met dergelijke problemen?Dit probleem is veroorzaakt door NVIDIA Graphics Driver. Dit programma is gemaakt door NVIDIA Corporation. NVIDIA Corporation heeft momenteel geen oplossing voor het probleem dat u hebt gemeld.
Aanbeveling
Met de volgende stappen voor probleemoplossing kunt u voorkomen dat het probleem zich opnieuw voordoet.
Download en installeer een bijgewerkte versie van NVIDIA Graphics Driver vanaf een van deze locaties:
-Microsoft Update
-NVIDIA Corporation
Neem contact op met de computerfabrikant als er geen bijgewerkt stuurprogramma voor NVIDIA Graphics Driver beschikbaar is.
Neem contact op met NVIDIA Graphics Driver voor ondersteuning voor de nieuwste versie van NVIDIA Corporation.