Plextor 12x10x32x slechte reader?

Pagina: 1
Acties:

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-06 14:59
Ik heb sinds kort een nieuwe computer met een Plextor 12x10x32x cd brander en dat is mijn enige cdromdrive in die computer en wordt dus ook al reader gebruikt. Nu heb ik al een aantal malen voornamelijk CDRW's gehad die hij uiteindelijk wel las, maar waar ie verdomd lang voor nodig had om ze goed te herkennen. Ik heb nu laatst een Philips Webcam gekocht en daar zit een cd bij die hij helemaal niet pakt, terwijl een cdromspeler in de winkel waar ik 'm gekocht heb 'm wel pakt (de cdromspeler in mijn laptop gaat er overigens van over zijn nek, dus helemaal ok is die cd niet). Ik ben een beetje teleurgesteld in mijn Plextor. Van zo'n prijzige brander verwacht ik eerlijk gezegd dat ie beter leest dan welke gewone speler dan ook. Heeft iemand meer slechte ervaringen met leesproblemen met de Plextor 12x10x32x of heb ik een zwak exemplaar?

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

ik zelf heb nergens problemen mee met die plextor,...uitstekend ding,

alleen ik gebruik hem eigenlijk zo goed als niet om cd's mee te lezen, dat doe je toch gewoon met een normale cdrom speler?!?!

ik heb gehoord dat het niet goed voor een burner is om hem te gebruiken als "lezer" zeg maar, omdat de kop in een brander zwaarder is dan bij een gewone cdrom speler en dan zou hij sneller slijten,..

andere mensen die hier meer van weten misschien?? want dat is de rede dat ik mijn brander gebruik om te branden en mijn gewone aopen om te lezen,.....logisch toch ook eigenlijk?!

Yoda