Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuckDanny
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-09 11:20
Via een tip... om bij het opstarten niet telkens het intikken van het paswoord te hoeven doe (ik alleen gebruik mijn PC) heb ik dit 'gepoogd :X met NETPLWIZ.
Resultaat: ik heb enkel nog een gewoon account en wanneer ik iets doe waarvoor de UAC mijn toestemming vraagt (vraagt naar paswoord maar er is nergens de mogelijkheid om een paswoord in te voeren) kan ik niet verder (het OK-vakje blijft grijs en kan niet aangeklikt worden).
Ik ben dus de pineut....
Het is een OEM-PC met Vista Home Premium voorgeïnstalleerd erop (een gewone Medion van je weet wel waar...) en ik zou niet graag moeten herinstalleren... want dat geldt dan ook voor al mijn programma's enz. ... (gelukkig staat 90% van mijn data op externe harde schijven en op een tweede partitie van de interne HD).
Met dank (HEEL VEEL dank) aan diegene die mij hier kan uithelpen!
Hoe kan dit: door ervoor te zorgen dat ik terug aan mijn beheerdersaccount kan!
Ter info: dit is MIJN PC, zelf aangekocht - nieuw!

Met allerbeste dank voor de reacties die zeker zullen volgen als ik dat hier bekijk (bij deze een proficiat aan allen die anderen hier willen helpen!!).

Eddy 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Kun je hier wat mee? (helaas geen nederlandse versie van beschikbaar nog)

How to use System Restore to log on to Windows Vista when you lose access to an account

Moet je wel de DVD hebben, anders moet je uitwijken naar een offline password editor (google) waarmee je een uitgeschakelde account (zoals de standaard uitgezette Administrator account van Vista) weer mee kan activeren.

[ Voor 34% gewijzigd door alt-92 op 18-04-2008 21:31 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hetnet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-12-2021
Ik hoop dat ik je geloof ;)
Start op in veiligemode Zet pc terug met restore point en het moet weer werken. Als de pc van jou is :*)

Werkt dit niet !! dan is het jou pc niet, want dan stond dat wachtwoord er al in.

En daar, ga ik dan niet ! aan mee werken ..... om dat op te lossen.