Het is een Dell Dimension XPS B800, en daar willen we een normale (cas3) 128MB 133 MHZ in steken alleen zeiden ze bij Dell dat dat niet kan en dat (voor het systeem) geheugen bij hun is schandalig duur is ter vergelijking van het normale geheugen, vandaar dus.
hoezo nou weer slotje???
(k begin daar zo langzamerhand echt een beetje allergisch voor te worden
)
(k begin daar zo langzamerhand echt een beetje allergisch voor te worden
Lekker duidelijk en Cryptisch hoor, een antwoord van
ja
slotje :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
probleem opgelost.
ja
slotje :?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?:?
probleem opgelost.
Verwijderd
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter of het wel of niet kan.
Bij mijn Dell Optiplex zegt de compu-boer op de hoek dat ik wel gewoon een 133 bankje erin kan zetten (64 voor f 89,-)
Volgens de Dell helpdesk (een van de weinige goede helpdesks, dus ben ik geneigd ze te geloven) kan je het beter niet proberen, maar inderdaad de prijzen van Dell-geheugen zijn belachelijk hoog: 64 voor f260,-?
Je kan natuurlijk je geheugen laten plaatsen door de winkel waar je het koopt(op hun verantwoording) maar dan betaal je daar weer voor (bij mij op de hoek f 50,-)
Bij mijn Dell Optiplex zegt de compu-boer op de hoek dat ik wel gewoon een 133 bankje erin kan zetten (64 voor f 89,-)
Volgens de Dell helpdesk (een van de weinige goede helpdesks, dus ben ik geneigd ze te geloven) kan je het beter niet proberen, maar inderdaad de prijzen van Dell-geheugen zijn belachelijk hoog: 64 voor f260,-?
Je kan natuurlijk je geheugen laten plaatsen door de winkel waar je het koopt(op hun verantwoording) maar dan betaal je daar weer voor (bij mij op de hoek f 50,-)
Ik zie net dat er in deze Dell RDram ?? zit op 356Mhz dus kan er al neem ik aan geen 133 Mhz 128Mb geheugenreepje bij :?
Verwijderd
Als je dit soort dingen allemaal niet weet moet je www.whatis.com en www.howthingswork.com maar es doornemen.Op zondag 18 februari 2001 16:09 schreef PlanetLove het volgende:
Dat hebben we ook al gedaan en daarom deze vraag, maar wat is RDram??
Pagina: 1