Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] IMAP werkt alleen bij opstarten met mailto:

Pagina: 1
Acties:

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05:46
Als ik in outlook m'n IMAP mail wil openen geeft hij standaard een error dat hij niet kan verbinden, dit heb ik al een aardige tijd maar ik hoopte dat het nadat m'n laptop opnieuw geinstalleerd was wel opgelost zou zijn. Maar nou heb ik dat gisteren dus gedaan, maar het probleem is er nog steeds.

Ik was er redelijk snel achter dat als ik m'n account opnieuw instelde hij het weer deed, wat natuurlijk voor dagelijks gebruik niet echt handig was. Later toen ik op een website per ongeluk op een mailto: link klikte bleek hij ook te werken, dus dat was alweer een stuk makkelijker maar nog steeds niet zoals het moet.

De mailto: optie (deze keer wel door het gewoon in de adresbalk te typen) is nu nog steeds de manier die ik gebruik maar volgens mij moet dit toch op te lossen zijn, ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit probleem. Zeker nadat ik weer helemaal opnieuw ben begonnen en het probleem nog steeds heb. Ik heb trouwens SSL aanstaan.