Krijg crossfire x niet aan de praat...

Pagina: 1
Acties:

• shadowillusions
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-07-2024
Hallo,

Ik heb net me systeem binnen met de volgende specs:

C2Q Q6600
Rampage Formula X48
3870x2
3870
4 gig OCZ 1000mhz ram

nou ik helemaal uit me dak eindelijk de pc waar ik een hele poos bij appie heijn voor heb moeten werken (ben 15 jaar dus stel je me uurloon is voor ) en em gewoon eindelijk heb, nou had ik em bij Alternate laten samenstellen en dat is voor 80% goed gedaan... Ik heb namelijk het probleem dat catalyst de 2e 3870 niet ziet enkel de 3870x2... Crossfire bridge ertussen... alles aangesloten, nieuwste catalyst drivers alles erop en eraan... Ik hoorde dat er een volgorde is van het aansluiten bij Crossfire X, ik kon helaas niet meer vinden waar ik dat nou las dus post ik de vraag maar ff hier...

Hartstikke bedankt, ShadowIllusions

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:02
Welk OS gebruik je en welke Catalyst versie gebruik je? Ziet je OS (vast Vista) allebei de kaarten wel? Zijn alle stroomkabels goed aangesloten? Is de Crossfire brigde aangesloten tussen beide kaarten? * Bitage moet iets beter lezen O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Bitage op 19-04-2008 19:42 ]

Verwijderd

alleen windows vista ondersteunt crossfire x met 3kaarten.
Zelfde als de ati hd3200 igp met crossfirex met hd 3450 word alleen ondersteunt in windows vista.

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:21

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Als je je computer bij Alternate hebt laten samenstellen, moeten zij er maar voor zorgen dat het werkt. Mijn idee luidt dus: terugbrengen die handel, je hebt er immers voor betaald.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Verwijderd

misschien een hele gare reply van mij, maar is het wel mogelijk om met die combinatie in 3-way CFX te draaien? je hebt dus 1x een 3870x2 en 1x een 3870.. je hebt dus 2 kaarten, waarvan er 1 een dubbele gpu heeft.. kan dat wel zo?

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07-2025
Verwijderd schreef op maandag 21 april 2008 @ 10:26:
misschien een hele gare reply van mij, maar is het wel mogelijk om met die combinatie in 3-way CFX te draaien? je hebt dus 1x een 3870x2 en 1x een 3870.. je hebt dus 2 kaarten, waarvan er 1 een dubbele gpu heeft.. kan dat wel zo?
ja

specs

• tiswat
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:32
shadowillusions schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 18:29:
Hallo,

Ik heb net me systeem binnen met de volgende specs:

C2Q Q6600
Rampage Formula X48
3870x2
3870
4 gig OCZ 1000mhz ram

nou ik helemaal uit me dak eindelijk de pc waar ik een hele poos bij appie heijn voor heb moeten werken (ben 15 jaar dus stel je me uurloon is voor ) en em gewoon eindelijk heb, nou had ik em bij Alternate laten samenstellen en dat is voor 80% goed gedaan... Ik heb namelijk het probleem dat catalyst de 2e 3870 niet ziet enkel de 3870x2... Crossfire bridge ertussen... alles aangesloten, nieuwste catalyst drivers alles erop en eraan... Ik hoorde dat er een volgorde is van het aansluiten bij Crossfire X, ik kon helaas niet meer vinden waar ik dat nou las dus post ik de vraag maar ff hier...

Hartstikke bedankt, ShadowIllusions
Kijk op Gamekings.tv, daar stond het geloof ik uitgelegt hoe het precies moet. ;) (hardware woensdag)

• Robbeest
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-05 17:25
Heb je meer informatie over je OS ? en 64 bit ?
en wat je probleem is wat niet lukt ? |:(

bij windows xp 32 bit en 64 bit worden 3 gpu's niet ondersteunt
je moet dus windows vista hebben om te beginnen
het kan zijn als je windwos installeerd dat je er maar 1 grafische kaart in moet hebben
en de 2é kaart na de installatie er in moet zetten
dan is het een kwestie van stoomkabel er in en je bridge er tussen zetten 1 is genoeg je hoeft ze dus niet allebij. Het maakt ook niet uit op welke je dat doet.

Het kan zijn dat je in de bios je pci-e moet instellen
Pagina: 1