nieuwsartikel: MSI kondigt nieuwe 780G-moederborden aan

Pagina: 1
Acties:

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
nieuws: MSI kondigt nieuwe 780G-moederborden aan

In dit artikel wordt gesproken over drie moederborden:

K9A2GM-FIH
K9A2VM-FD
K9A2VM-F V2

Moet dat niet: VM => GM zijn bij die laatste twee borden?

link naar MSI

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Deze lijkt ondertussen al aangepast.

• Regeneration
  • Niet online
Hmmm, ik zie het nog steeds zoals het was. :P

=> nieuws: MSI kondigt nieuwe 780G-moederborden aan (met highlight)

Ik weet trouwens niet wat goed is. Misschien is het helemaal niet fout, maar ik vroeg het me gewoon even af. :)

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Mmm, te snel gelezen of verkeerd gekeken :). Anyway, de redacteur in kwestie kijkt hier maandag even naar, aangezien er in het persbericht over zowel GM als VM wordt gesproken :)

• Regeneration
  • Niet online
offtopic:
Tijdens het aanmaken van de TS, wilde ik nog even de bron doorlezen, was ik halverwege het maken van de TS vergeten wat ik ook al weer moest doen. 8)7

De bron. Hmmm, inderdaad daar lijkt het alsof ze het over veel meer mobo's ze het hebben. Er zijn eigenlijk drie mobo's waarvan elke een 780G versie heeft en een 780V AMD chipset versie heeft, plus een speciale.
GM = 780G
VM = 780V
Van de MSI bron
The K9A2GM and K9A2VM mainboard series consists of seven members: K9A2GM/VM-FIH, K9A2GM/VM-FD, K9A2GM/VM-F V2 & K9A2GM-FIH-S (Solid Capacitor Edition). The K9A2GM mainboard series based on AMD 780G chipset, and the K9A2VM mainboard series based on AMD 780V chipset.
In het nieuwsartikel hebben ze het alleen over de dikgedrukte vesies:
K9A2GM-FIH
K9A2VM-FIH
K9A2GM-FIH-S (Solid Capacitor Edition)

K9A2GM-FD
K9A2VM-FD

K9A2GM-F V2
K9AVM-F V2

Edit: Blijkt nog een mobo te zijn de K9A2GM-FIH-S. Ook even toegevoegd in de post.

offtopic:
Ik zal eens de mobo's in de PW hierover even toevoegen, verbeteren.
Edit: fixed: link

[ Voor 45% gewijzigd door Regeneration op 20-04-2008 16:28 ]

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Het klopt dat MSI wereldwijd zeven nieuwe 780G/V-moederborden heeft aangekondigd, maar in Nederland zullen enkel de in het artikel genoemde drie moederborden worden uitgebracht. Daar heb ik me bij de berichtgeving op geconcentreerd.

Het tussenmodel is inderdaad een VM-versie. Dit heb ik meerdere malen nagevraagd bij de woordvoerder van MSI. Vond het zelf ook wat vreemd, maar waarschijnlijk is dit gedaan ter productdifferentiatie.
Pagina: 1