Toon posts:

Vista SP1 is uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 674 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag net in Windows Update dat SP1 van Vista uit is voor Nederland!
Ga hem gelijk installeren.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nou zet hem op!

Beetje oud nieuws he, http://webwereld.nl/artic...landse-vista-sp1-uit.html en Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*

Is ook niet echt iets voor in CSL.

[ Voor 29% gewijzigd door Noork op 18-04-2008 14:27 ]

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16:24
Gaaf man....

slotje?

Verwijderd

Topicstarter
Ow, het viel me nu pas op, en ik wist ook niet echt waar het moest staan, laat het topic maar lekker rustig rusten.

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-12-2025

ByteDelight

Retro computing is alive!

En wie heeft het überhaupt nodig?

http://core.tweakers.net/meuktracker/17557/microsoft-windows-vista-service-pack-1-nl.html:
"Downloaden is overigens alleen aan te raden wanneer er meerdere pc's van de service pack voorzien moeten worden. Alle onderdelen zijn namelijk afzonderlijk via Windows Update verkrijgbaar en een computer die redelijk up-to-date is hoeft dus niet de volle mep te downloaden."

Als je Vista bak up-to-date is, heb je SP1 dus helemaal niet nodig.
En over een maand ofzo wordt Vista SP1 dvd geleverd, dus het is alleen spannend voor degenen die hun bakkie opnieuw installeren en wat tijd willen besparen.

[ Voor 18% gewijzigd door ByteDelight op 18-04-2008 14:35 ]

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Verwijderd

bverstee schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:34:
Als je Vista bak up-to-date is, heb je SP1 dus helemaal niet nodig.
Dat is niet helemaal waar, er zitten wel degelijk nieuwe dingen in de SP die niet het afgelopen jaar via Windows Update zijn binnengekomen. Maar als je hem gaat installeren doe dat dan via Windows Update aangezien dit veel sneller gaat.

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:04
uh duurt het als je hem gewoon download dan nog langer? vond meer dan 4 uur al veels te lang

Verwijderd

LeVortex schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 14:41:
uh duurt het als je hem gewoon download dan nog langer? vond meer dan 4 uur al veels te lang
Had hem zelf zo binnen (500MB @ 500kb/s) maar via WU hoef je maar iets van 60MB te downloaden en het installeren gaat dan ook sneller zover ik heb gehoord.

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:04
ow ik had het over het installeren eigenlijk (ik had windows update en was helemaal bij)

Verwijderd

Ging bij mij binnen een uurtje en op mijn laptop iets langer, mijn oude XP2600 duurde geloof ik wel eindeloos.

Allemaal 1GB of meer RAM, virusscanner uit.

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:39

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Het hoort eigenlijk in "Windows Client" subforum thuis, maar daar loopt al een thread over Vista SP1.

Hier kon uw advertentie staan

• FCVD
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-01-2024
Van de week gelijk de hele 8xx mb x64 service pack gedownload; 9 minuten later begonnen met installeren. En toen kwam het lange wachten........tering een uurtje of 3 verder kon ik weer met mn pc aan de slag. Het mooiste van alles is dat ik nog geen fuck merk van snelheidsverbeteringen oid.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
Juist ja..

Voor vista hebben we complete subfora ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.