Ik kan nergens vinden of de Canon EOS350d met alle formaten CF kaarten om kan gaan of dat er ergens een grens is. Ik gebruik op t moment een Sandisk extreme III kaart van 4GB met succes. Via pricewatch zie ik dat Extreme III kaarten van 12GB nog maar zo'n 100 euro zijn en 16GB heb je voor 125 euro. Dat is relatief (net) iets goedkoper dan kaarten van 4GB kopen (v.a. +/- 35 euro per stuk). Maar weken ze in een 350d?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en advies: als ik 12-16GB aan geheugen bij zou willen kopen, kan ik dan beter voor 1 van de beide genoemde kaarten met grote capaciteit kiezen of is het beter (veiliger, betrouwbaarder etc) om voor 3 of 4x 4GB te kiezen?
PS ik wil geheugen bijkopen om m'n image tank dan thuis te kunnen laten dus een image tank of draagbare dvd-brander is geen antwoord op mijn vraag.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en advies: als ik 12-16GB aan geheugen bij zou willen kopen, kan ik dan beter voor 1 van de beide genoemde kaarten met grote capaciteit kiezen of is het beter (veiliger, betrouwbaarder etc) om voor 3 of 4x 4GB te kiezen?
PS ik wil geheugen bijkopen om m'n image tank dan thuis te kunnen laten dus een image tank of draagbare dvd-brander is geen antwoord op mijn vraag.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"