Nieuw product toegevoegd, maar nog niet verwerkt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:38
Beste admin's

Ik heb ongeveer anderhalve week geleden de Antec Three Hundred Case toegevoegd als nieuw product in de pricewatch. Het product is echter nog steeds niet verwerkt. Is er dan zo'n wachtrij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:57

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Die staat er gewoon al lang in hoor :)

Alleen staan er geen prijzen bij, waardoor je hem niet zo makkelijk kan vinden. Daarvoor moet je de minimum prijs in het zoekfilter leegmaken (ipv op 0).
Maar hier staat ie dus:
pricewatch: Antec Three Hundred

Geen idee of je had aangegeven e-mail te willen ontvangen over het afhandelen van je submit, maar als je graag op de hoogte blijft van het af- of goedkeuren van je submits, dan is dat wel zo handig. Als je dat had aangevinkt (staat standaard aan zelfs geloof ik), dan heb je toen gewoon een mailtje gekregen dat ie was toegevoegd.

[ Voor 33% gewijzigd door Orion84 op 18-04-2008 12:36 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 22:18

FlipFluitketel

Frontpage Admin
pricewatch: Antec Three Hundred
Staat in de pricewatch. Je ziet de kast waarschijnlijk niet omdat standaard de producten zonder prijzen eruit gefilter worden. Je kunt aan de rechterkant (waar je de filters kunt toepassen) op het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/r/ad_mouseover.gif icoontje naast "Prijs" klikken om ook de producten zonder prijzen zichtbaar te maken. :)

[edit]
-O- Zoals meneer hierboven ook al zegt dus

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFluitketel op 18-04-2008 12:36 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Dat verklaart het :P
Had de email express uitgevinkt, omdat ik dacht dat ik het product snel zou kunnen vinden, nadat deze was toegevoegd. Weer iets geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Effe een update. De kast staat inderdaad in de pricewatch met leveranciers, maar op een wel heel ongelukkige plaats, namelijk tussen de desktops terwijl dit toch echt een Midi-Tower is. Wasn't me, maar zou iemand 'm kunnen verplaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 19:35
Ik heb het product ff verplaatst :)...

Ook hier geldt overigens dat je ook op het knopje "Productinfo verbeteren" kunt klikken ;)

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joep
Jimmy Pop schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:43:
Ik heb het product ff verplaatst :)...

Ook hier geldt overigens dat je ook op het knopje "Productinfo verbeteren" kunt klikken ;)
Dat was ook het eerste wat ik deed, maar nergens stond een optie om de kast naar een andere subcategorie te verplaatsen. Hoe had ik het moeten doen dan? Bij overige opmerkingen iets zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Joep Stoffels schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 12:00:
[...]

Dat was ook het eerste wat ik deed, maar nergens stond een optie om de kast naar een andere subcategorie te verplaatsen. Hoe had ik het moeten doen dan? Bij overige opmerkingen iets zeggen?
Ja, wat je niet zelf kan aanpassen kan je bij "overige opmerkingen" zetten. :)
Pagina: 1