Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet hier op een comuter met een asus p5b vm se moederbord windows xp installeren maar op de een of andere manier zegt hij als ik de schijf selecteer en partitioneer dat er op de schijf geen bruikerbare installatie bestanden zijn gevonden. Ik heb begrepen dat er dan iets van drivers moeten geladen worden, echter op de meegeleverde cd staan die niet, en er staat nog geen windows op. wie kan mij helpen ? zou jullie erg dankbaar zijn !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe goed ziet je computer het moederboord? Ziet hij hem helemaal? Want het kan ook zo zijn dat je ergends een kleine kabelbreuk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pardon, ik ben niet helemaal duidelijk geweest.
De machine werkt helemaal goed, echter als ik opstart vanaf de windows installatie cd en dan zie ik de harddisks (2) en vervolgens wil installeren dan zegt hij dat hij de installatie bestanden niet kan vinden ! ik heb daarvan iets begrepen dat er sata drivers moeten geladen worden via een floppy ( ;( )
alleen ik kan nergens drivers vinden op de meegeleverde CD !

het systeem bestaat verder uit:
- Intel Core 2 Duo e4500
- 2 x samsung 160GB (die ik eerst in raid-1 wilde hebben, maar dat kan niet ofzo)
- 2 x kingston 1GB modules
- Coolermaster 380Watt voeding
- CD lezer die ik nog had liggen (wordt toch nooit gebruikt :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je niet gewoon een rotte cd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Je moet de installatie bestanden van de site van je moederbord halen het gaat inderdaad om de SATA drivers. :)
Heb je trouwens een XP CD zonder service pack. :?

[ Voor 19% gewijzigd door -The_Mask- op 18-04-2008 16:28 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 12:32
De Asus P5B VM SE heeft geen extra sata drivers nodig voor windows installatie, de harddisks worden immers al herkend. Lijkt me eerder dat je installatie cd gaar is.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad, ik heb hetzelfde mobo en ik heb nooit drivers nodig gehad....
Pagina: 1