Oke, daar gaan we dan. ik heb op mijn laptop bepaalde bestanden staan. een paar word en een paar powerpoint. nu kan ik de ene powerpoint bestand niet openen en de andere wel. het zelfde geldt voor word. er zit geen beveiliging op. als ik probeer het word bestand in kladblok te openen krijg ik de melding: toegang geweigerd. het drop down menuutje wat je krijgt verschilt ook met het ene word bestand dat ik niet kan openen dan met het andere word bestand dat ik wel kan openen, ik krijg veel minder opties te zien. ik kan het bestand ook niet kopieren dit geldt voor beide bestanden(word en powerpoint). het probleem zit dus niet alleen in word.
als je het bestand probeert te openen door erop te dubbel klikken gebeurt er helemaal niks. hij opent geen word en hij geeft geen foutmelding. en als ik word alvast open en vervolgens het bestand erin sleept opent hij hem ook niet.
dit zijn 2 screenshotjes met wat ik krijg te zien als ik rechter muisklik doe op het ene bestand wat ik niet kan openen en ook van 1 bestand die ik wel kan openen,
eerst het bestand dat ik niet kan openen

en nu het bestand wat ik wel kan openen

ik had microsoft ook al gebelt maar hun zeggen dat ik voor support moet gaan betalen dus ik dacht probeer het eerst even hier.
alvast bedankt voor de eventuele reacties. en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.
als je het bestand probeert te openen door erop te dubbel klikken gebeurt er helemaal niks. hij opent geen word en hij geeft geen foutmelding. en als ik word alvast open en vervolgens het bestand erin sleept opent hij hem ook niet.
dit zijn 2 screenshotjes met wat ik krijg te zien als ik rechter muisklik doe op het ene bestand wat ik niet kan openen en ook van 1 bestand die ik wel kan openen,
eerst het bestand dat ik niet kan openen

en nu het bestand wat ik wel kan openen

ik had microsoft ook al gebelt maar hun zeggen dat ik voor support moet gaan betalen dus ik dacht probeer het eerst even hier.
alvast bedankt voor de eventuele reacties. en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.