Toon posts:

moederboard

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

wie kan mij helpen? Ik probeer er achter te komen wat voor moederboard ik heb. Het enige wat ik kan vinden is BX pro en een hele berg nummertjes. Ik heb er een boekje bij gekregen maar de plaatjes van de slots etc. die kloppen helemaal niet. Op het boekje staat PC100 mainboard P II mainboard M729 maar aangezien de afbeeldingen in het boekje compleet niet overeenkomen met wat erin die kast zit vertrouw ik dat niet zo?...

alvast bedankt...

Verwijderd

Je mainboard is van PC-CHIPS (http://www.pcchips.com) en misschien jammer voor je, maar dat is de grootste troep die ik ooit ben tegengekomen :( die fabrikant zou verboden moeten worden.

PS: BX-Pro, lijkt op een chipset van intel (niet?) maar is stiekum toch een ViA

Verwijderd

Topicstarter
:-))

beadnkt ik wist wel dat het troep moest zijn wordt helemmaal gek van die PC man zit geen agp slot op en loopt als een bejaarde.........:-((

wil proberen om em wat beter te laten lopen..........

TNX

• Neman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-08 12:47

Neman

Een uit de lucht gegrepen naam

hehe, moeder in het nederlands en board in het engels...

Verwijderd

Op www.pcchips.nl staat een link naar support en daar staat weer een link naar de pcchips-lottery. Beetje vreemde naam maar daar kun je aan de hand van wat je wel van je mobo weet (bijv. hoeveel pci-sloten, agp, geheugensloten) nagaan welk pcchips mobo je hebt. Succes :).

Edit: toevoeging.

Verwijderd

Topicstarter
TNX!!!!! dit werkt echt fantastisch man!......evan uitgaande dat het allemaal goede raad is!.........:-)

bedankt ik ga gelijk kijken.....

Verwijderd

Ik heb een progje dat je mobo kan identiviseren en opwelke site je moet zoeken

email ff

het is iniedergeval van het merk PC100

( ikheb het Dual Mobo M750 )

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Op zondag 18 februari 2001 14:31 schreef blokkie_ het volgende:

PS: BX-Pro, lijkt op een chipset van intel (niet?) maar is stiekum toch een ViA
Nee hoor; is stiekum een SiS !!