Ola,
Ik ben al een aantal dagen bezig om een hardnekkig probleem proberen te verhelpen. Ik heb namelijk pas een server 2003 geïnstalleerd met hier op het programma "Kaseya" (Dit wordt gebruikt voor het beheren van computers op afstand). Vervolgens heb ik op een pc de cliënt geïnstalleerd om deze te kunnen monitoren. Nadat dit voor elkaar was startte ik opnieuw op en logde op de server in. Wat sindsdien gebeurd is het volgende:
1. Uw persoonlijke instellingen worden geladen
2. Computerinstellingen worden toegepast
3. Opstartscripts worden geladen
4. Dood, pc start spontaan opnieuw op.
Na een hoop geexperimenteerd te hebben ben achter de volgende dingen gekomen:
1. Als ik de netwerkkabel eruit trek bij 't inloggen gaat het wel goed (opstartscripts laden komt dan ook niet mee rin beeld)
2. Als ik inlog met dezelfde account op een andere pc werkt het wel
Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben. Zoals bijvoorbeeld het uitschakelen van opstartscripts. Ik ga ondertussen weer door.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik ben al een aantal dagen bezig om een hardnekkig probleem proberen te verhelpen. Ik heb namelijk pas een server 2003 geïnstalleerd met hier op het programma "Kaseya" (Dit wordt gebruikt voor het beheren van computers op afstand). Vervolgens heb ik op een pc de cliënt geïnstalleerd om deze te kunnen monitoren. Nadat dit voor elkaar was startte ik opnieuw op en logde op de server in. Wat sindsdien gebeurd is het volgende:
1. Uw persoonlijke instellingen worden geladen
2. Computerinstellingen worden toegepast
3. Opstartscripts worden geladen
4. Dood, pc start spontaan opnieuw op.
Na een hoop geexperimenteerd te hebben ben achter de volgende dingen gekomen:
1. Als ik de netwerkkabel eruit trek bij 't inloggen gaat het wel goed (opstartscripts laden komt dan ook niet mee rin beeld)
2. Als ik inlog met dezelfde account op een andere pc werkt het wel
Ik hoop dat jullie een oplossing voor mij hebben. Zoals bijvoorbeeld het uitschakelen van opstartscripts. Ik ga ondertussen weer door.
Alvast bedankt voor jullie reacties.