Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

programma voor opslaan van links...

Pagina: 1
Acties:

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
... dat is wat ik zoek.

En nee, ik heb het hier niet over bookmarks.

Ik zoek een programma dat eenvoudig, liefst in categorieen links kan opslaan, voorzien van een omschrijving. Tijdens het ontwikkelen van software kom je nog wel eens handige links tegen die je wilt bewaren. Doe je dit met bookmarks, dan wordt dit een wildgroei.

Iemand een suggestie ?

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:30

Haan

dotnetter

Word / Excel?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Verwijderd

Lijkt me gewoon een database. Access / SQL. Bijvoorbeeld met 3 kolommen: Link, omschrijving en categorie.

• pkouwer
ik zoek dus een kant-en-klaar programma, geen bestandjes

Verwijderd

Dan moet je beter de gewenste functionaliteit omschrijven, anders zie ik het verschil niet tussen een eenvoudige Access database en een dedicated programma die een ODBC uitleest en op het scherm weergeeft, heb je deze al gezien: laat maar, die link is dood.

Heb je überhaupt al met Google / op Sourceforge gezocht?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2008 08:46 ]

• pkouwer
ga ik even verder. gebruiksgemak staat voorop, dus niet in een database moeten rommelen. En vanuit het programma met 1 klik de link openen.

Verwijderd

pkouwer schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 08:45:
ga ik even verder. gebruiksgemak staat voorop, dus niet in een database moeten rommelen. En vanuit het programma met 1 klik de link openen.
Kan je zo iets niet gewoon in igoogle gooien, (Wat ik echt een drama vind trouwens)

Verwijderd

http://www.selfseo.com/story-10084.php misschien even doornemen? Of http://andy.greyledge.net/coldfusion/index.php

Als ik zo even op Google zoek, kom ik heel wat tegen.

• pkouwer
...

[ Voor 112% gewijzigd door pkouwer op 18-04-2008 08:49 ]

• pkouwer
iemand nog een iedee ?

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-10 10:18
Heb je de ideetjes hierboven al geprobeerd?
Zowiezo begrijp ik niet helemaal waarom het perse een wildgroei wordt wanneer je dit goed organiseerd in de bookmarks.. ik zou het gewoon in Word doen ja, of Excel, kan je ook een link van maken en met 1 klik ernaartoe.

[ Voor 71% gewijzigd door vgroenewold op 28-04-2008 13:37 ]

• pkouwer
is niet wat ik zoek/wil. Ook webbased is geen optie, gewoon een deskto appl.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 13:41
Volgens mij kan het bookmark systeem van Firefox 3 dat allemaal, bookmarks kun je recursief in categorieën indelen, je kan ze een naam, beschrijving, een keyword en tags geven. Vervolgens kun je je bookmarks ook nog per tag bekijken...

• pkouwer
vgroenewold schreef op maandag 28 april 2008 @ 13:36:
Heb je de ideetjes hierboven al geprobeerd?
Zowiezo begrijp ik niet helemaal waarom het perse een wildgroei wordt wanneer je dit goed organiseerd in de bookmarks.. ik zou het gewoon in Word doen ja, of Excel, kan je ook een link van maken en met 1 klik ernaartoe.
het punt van de wildgroei is dat ik voor diverse ontwikkelprojecten hyperlinks vind met b.v. broncode. Deze links kunnen wel nuttig zijn voor volgende projecten, maar om deze bij de bookmarks op te slaan is t eveel van het goede. Vandaar mijn zoektocht naar een bookmark manager

Verwijderd

zoals reeds gezegd, maak er iets voor in access of open office alternatief met de velden url/description/category of wat je ook maar wilt. + een formulier voor je gebruiksgemak = desktop app
Pagina: 1