Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

gratis gastenboek in site integreren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb de search gebruikt en kwam wat oude topics tegen, maar die gaan allemaal over de ouderwetse frames.

Iemand een tipje hoe je een gratis gastenboek a la tboek.nl kan integreren in een site opgebouwd met div / css , nu heb ik een link in het menu die dus naar een compleet andere pagina verwijst en mijn menu dus verdwijnt. En ik zou graag gewoon zoals vroeger met frames, het gastenboek laden, maar mijn menu en het liefst ook mn top, behouden.

De website is gehost op @home webspace, ik ben benieuwd wat voor opties jullie nog in gedachte hebben.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 18 april 2008 @ 01:35:
Ja, ik heb de search gebruikt en kwam wat oude topics tegen
Jammer dat je onze Quickstart niet gelezen hebt dan. Ik mis toch echt een portie eigen inzet of ideeën die je zelf al verzonnen hebt (en evt. geprobeerd hebt).

Je zult toch echt aan de gang moeten met een (i)frame of server-side oplossingen, maar dat mag vast niet volgens de gebruiksvoorwaarden (en dan is zo'n gastenboek sneller gemaakt dan dat je een extern gastenboek server-side gaat binnentrekken).

[ Voor 43% gewijzigd door RobIII op 18-04-2008 01:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij