Beste mensen,
Overzicht
Domein controller : Windows Server 2003 SBS NL SP2 (+laatste updates)
Terminal Server : Windows Server 2003 Standaard NL SP2 (+laatste updates)
35 clients : Windows XP Professional NL SP2 (bijna allemaal laatste updates)
Probleem
De delete/del toets wordt op onwillekeurige momenten gezien als ctrl-alt-del combinatie en dus krijgen de mensen het login scherm te zien. Ze gebruiken de delete/del toets als ze bijvoorbeeld karakters weg halen in word/excel/mail e.d.
Zoekresultaten
Google
Technet Microsoft
Got
Policy's doorgespit op Domein controller, zowel local, group, security en terminal server policy.
Echter, ik kan niemand vinden die mijn probleem ook eens heeft ondervonden en een oplossing of hint heeft.
Hopelijk hebben jullie een ingeving of is er iemand waar een lichtpuntje gaat branden.
Overzicht
Domein controller : Windows Server 2003 SBS NL SP2 (+laatste updates)
Terminal Server : Windows Server 2003 Standaard NL SP2 (+laatste updates)
35 clients : Windows XP Professional NL SP2 (bijna allemaal laatste updates)
Probleem
De delete/del toets wordt op onwillekeurige momenten gezien als ctrl-alt-del combinatie en dus krijgen de mensen het login scherm te zien. Ze gebruiken de delete/del toets als ze bijvoorbeeld karakters weg halen in word/excel/mail e.d.
Zoekresultaten
Technet Microsoft
Got
Policy's doorgespit op Domein controller, zowel local, group, security en terminal server policy.
Echter, ik kan niemand vinden die mijn probleem ook eens heeft ondervonden en een oplossing of hint heeft.
Hopelijk hebben jullie een ingeving of is er iemand waar een lichtpuntje gaat branden.