MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player
Verwijderd
Same here, heb zelfs al een uitschieter naar 1.91 gehad. Hij loopt er verder prima onder, dus....
Verwijderd
Ben net als jij ook de dupe.:(
Heb ook een idle temp van 50C.
En krijg mijn V-core ook niet omlaag.:?
Deze blijft 1,87 volt.
Terwijl ie in mijn Bios op 1.75 staat.
Heb gelukkig wel een TB 950 want multieplier
is van 9.5 tot 12.5 .
Heb begrepen dat over enkele dagen een upgrade verschijnt op de site van MSI.
Iedereen succes die ook z'n board heeft aangeschaft of wil kopen.
Heb ook een idle temp van 50C.
En krijg mijn V-core ook niet omlaag.:?
Deze blijft 1,87 volt.
Terwijl ie in mijn Bios op 1.75 staat.
Heb gelukkig wel een TB 950 want multieplier
is van 9.5 tot 12.5 .
Heb begrepen dat over enkele dagen een upgrade verschijnt op de site van MSI.
Iedereen succes die ook z'n board heeft aangeschaft of wil kopen.
Hoi M_G_
Waarom heb je staan "K7T turbo SUCKS" ??
Ben heel benieuwd omdat ik (en wellicht ook anderen) namelijk ook zo'n bord wil kopen....
Ben heel benieuwd omdat ik (en wellicht ook anderen) namelijk ook zo'n bord wil kopen....
Verwijderd
OK, het hoort niet, maar die hoge v-core is echt geen probleem hoor. Kan klokken wat ik wil, zonder problemen whatsoever.
Dus als ze dit kleine probleempje in de volgende bios oplossen, met nog een paar andere kleinigheden is tie toch perfect ?
Ben 2 dagen met van alles aan het testen geweest zonder een enkele crash.
Dus als ze dit kleine probleempje in de volgende bios oplossen, met nog een paar andere kleinigheden is tie toch perfect ?
Ben 2 dagen met van alles aan het testen geweest zonder een enkele crash.
Verwijderd
Zoals je ziet heb dit maar even verwijdert, staat inderdaad niet zo netjes.Op zondag 18 februari 2001 21:51 schreef Treb het volgende:
Hoi M_G_
Maar zoals je hier boven kunt lezen hebben er toch veel mensen problemen met dit mobo.
Hoop voor iedereen dat dit snel wordt opgelost.
Treb bedankt voor je opmerking.;)
Verwijderd
Zoals al eerder opgemerkt, lijkt dit verdacht veel op een haastklus. Zo snel mogelijk een board op de markt brengen na een goede review (anandtech). En let wel even dat die review over de K7T Turbo ging, dus de uitvoering zonder raid....
Pagina: 1