Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[iDeal]Abo afsluiten werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Goedeavond,

ik dacht, laat ik T.net weer eens een jaartje gaan sponsoren door een abo af te sluiten... ik heb een full-abo besteld, ben netjes met iDeal aan het betalen en ineens houdt de boel ermee op :) Geen idee of ik nu betaald heb want als ik de link volg in het mailtje:
Beste Zwerver,

Bedankt voor het afsluiten van een My.Tweakers.net-abonnement. De betaling van de bestelling wordt uitgevoerd via Triple Deal Payment Services. Mocht er na het plaatsen van de bestelling iets fout zijn gegaan waardoor je het betalingsproces niet met succes kon afsluiten, dan kun je dit nogmaals uitvoeren door de onderstaande URL te volgen:
(link niet weergegeven)

Dan staat mijn status zo:
159849479 iDEAL 29.50 EUR gestart
Als ik dan op doorga klik krijg ik:
De betalingsinformatie is ingevuld. Het abonnement zal geactiveerd worden zodra de betaling is uitgevoerd.
Klik hier voor de online factuur.
Jeuh! Ik heb betaald! Maar toch niet... het is niet afgeschreven en ik heb ook niks in hoeven vullen, misschien dat één van de mensen @ T.net HQ even kan controleren wat de status is? Want ik wil natuurlijk best gratis jullie sponsoren, maar dat willen jullie niet denk ik :)

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Als het niet af is geschreven, dan is er ook nog niet betaald, misschien toch even opnieuw proberen?

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dat kan dus niet meer, tenzij ik een heel nieuw abo afsluit...

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:14

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Misschien even bijvertellen dat je een Mac met Safari :? gebruikt? Het kan zijn dat het probleem bij iDeal ligt en niet bij T.Net :)