Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 23:40
Het heeft niet lang geduurd...

Eergisteren een Fujistu Siemens Loox N100 GPS gekregen van een persoon van Siemens voor wie ik met een paar anderen een project heb gedaan.

Thuis gekomen probeerde ik de mp3-functionaliteit. Dit ging gepaard met artifacts, schokken, etc... Op een forum had ik gelezen dat dit opgelost werd dmv een firmware-upgrade. Dit heb ik dan ook gedaan. De PDA wou toen echter niet meer opstarten. Ik kon hem wel nog hard resetten, waarna hij de firmware er weer op wou plaatsen, met hetzelfde resultaat: het scherm blijft zwart.

Ik heb toen vanalle toetsencombinaties geprobeerd om hem aan de praat te krijgen. Op een of andere manier kwam ik op een klein boot menu met als opties: Upgrade OS, Update BS en Abort. Aangezien de twee andere opties niets uithaalden heb ik update BS geselecteerd. De PDA blokkeerde vervolgens en nu wil hij zelf niet meer hard resetten en blijft het scherm steeds zwart! Ik vermoed dus dat ik mijn boot sector gewist heb...

Ik heb naar de helpdesk gebeld, en daar zeggen ze me dat dit niet onder garantie hersteld wordt aangezien de FW-upgrade niet onder hun begeleiding gebeurd is.

Zou er toch geen manier zijn om die PDA aan de praat te krijgen? Kun je hem bvb booten vanop het mini-SD kaartje? Het besturingssysteem is Windows CE core 5.0. Ik kan eventueel aan een identieke GPS geraken (van een klasgenoot die er ook een gekregen had).

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ken dit apparaat verder niet, maar wat soms wel eens helpt is om de accu/batterij er een tijdje uit te halen.

Heeft de helpdesk aangegeven wat het je kost als je het wel bij hen laat repareren?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• needless to say
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 23:40
pven schreef op donderdag 17 april 2008 @ 18:18:
Ik ken dit apparaat verder niet, maar wat soms wel eens helpt is om de accu/batterij er een tijdje uit te halen.

Heeft de helpdesk aangegeven wat het je kost als je het wel bij hen laat repareren?
accu/batterij eruit nemen helpt niets. Ik weet de kost niet om het te laten herstellen maar vermoed dat die wel aan de hoge kant zal zijn.... Alleen al als je denkt dat ik de verzendingskost + reparatiekost ga moeten betalen.