Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-07 23:16
Hoi,
Ik heb momenteel een tmobile abonnement, deze is opgezegt en veranderd in een prepaid kaart op 24 juni. Nu wil ik alvast een Hi simonly abonnement afsluiten en vervolgens net voor de 24ste mijn nummer over laten zetten. Nu begreep ik dat als je je nummerbehoud opgeeft bij het afsluiten van het Hi simonly abonnement dat je dan een tijdelijk nummer krijgt en als je daar mee gaat bellen je buiten je bundel betaald (dus duur).

Kan je ook het nummerbehoud op een later tijdstip aanvragen dus niet tijdens het afsluiten van het Hi simonly abonnement zodat je de eerste maanden gewoon binnen de bundel betaald maar met een ander nummer? En dat je dan net voor 24 juni nummerbehoud aanvraagd zodat je je oude nummer weer terug heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Welkom op GoT :)

Die vraag moet je aan je nieuwe provider stellen. Ik vermoed dat gesprekken die je met je tijdelijke nummer voert wel binnen de bundel vallen, maar alleen je provider kan dat met zekerheid melden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ja, later aanvragen is mogelijk.. alleen kan dit na 24ste omdat de kaart eerst veranderen moet in Prepaid, dan pas kan je actie ondernemen om een nieuw abbonement te nemen.
Betreffende verkooppunt kan je daar bij helpen.

Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen van T-mobile abbonement naar een Hi abbonement?
zonder tussenkomst van Prepaid... is namelijk wel omslachtig tenzij je er een reden voor hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cevel schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:19:Is het niet makkelijker om gewoon te zeggen van T-mobile abbonement naar een Hi abbonement?
zonder tussenkomst van Prepaid... is namelijk wel omslachtig tenzij je er een reden voor hebt?
Mee eens! Gewoon bij een Phonehouse (ofzo) melden dat je wil overstappen en zij regelen de rest voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-07 01:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit kun je het beste doen bij een van de filialen van de betreffende provider... zij zijn op de hoogte van de mogelijkheden en kunnen desnoods bellen met het hoofdkantoor :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjrd83
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23-07 23:16
Ik was dus al naar de winkel gegaan maar die zei dat het niet kon. Vind ik erg vaag want bij elke andere provider kan je toch gewoon op een later tijdstip nummerbehoud aanvragen? Dat heb ik een aantal jaren geleden ook bij Orange gedaan. Iemand die weet of dat bij KPN Hi niet zo is?

Ik heb net ook de klantenservice gebeld en die zegt dat als je nu een nieuw abonnement aanvraagt zonder nummerbehoud je dat nummer daarna niet meer kan wijzigen door middel van nummerbehoud..Ik vind dit er raar...

edit: Laat maar, ik ben voor Telfort gegaan, daar kan het wel en is nog goedkoper ook, ze hebben namelijk net een aanbieding. Kan dicht, bedankt

[ Voor 12% gewijzigd door Sjrd83 op 18-04-2008 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-07 01:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dicht doen, doen we hier niet.. (voor het geval iemand anders met hetzelfde zit..)

Bij KPN waren ze waarschijnlijk gewoon te lui om de oude orders te verwijderen en opnieuw een ticket te maken MET nummerbehoud..

Gelukkig heb je bij Telfort wel service gekregen :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het ging niet om een oude order. Ik had nog niks besteld. Ik wilde eigenlijk gewoon een nieuw abonnement en dan na 2 maanden pas nummerbehoud aanvragen zodat ik de eerste 2 maanden ook binnen de bundel kon bellen. Maar dat kan blijkbaar niet bij kpn. :O
Pagina: 1