Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2003] Tekst in sub- of superscript bij HTML format

Pagina: 1
Acties:

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:14
Voor Outlook gebruik ik standaard "rich tekst" als mailformat. Als ik een mailtje tik en ik wil een stuk tekst in sub- of superscript hebben, kan ik dat analoog aan Word doen door de tekst te selecteren en met [CTRL]-[+] (subscript) of [CTRL]-[Shift]-[+] (superscript) te maken. Uiteraard kan je ook tijdens het typen schakelen van/naar sub/superscript, maar dit terzijde.
Nu het probleem: als ik een mail in HTML format heb, werken deze toetsencombinaties niet. Toch bestaan de codes voor sub- en superscript wel onder water, maar ik kan nergens een ingang vinden. Wat helemaal vreemd is: als ik een tekst uit een rich tekst mail kopieer naar een HTML mail met daarin stukjes sub/superscript tekst, dan is in de HTML mail de gehele tekst na een stukje subscript in subscript. Dit klinkt wat verwarrend, een voorbeeld is duidelijker; als ik deze tekst uit een "rich tekst" mail kopieer:
"Volgens1,2 is dientengevolge de NOx uitstoot evenredig afgenomen
"
Wordt in HTML:
"Volgens1,2 is dientengevolge de NOx uitstoot evenredig afgenomen
"
Iemand een idee hoe je in een HTML mail in Outlook sub/superscript kunt managen?

• Tinuz___
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:14
Het lijkt erop dat ik MS Word als email editor moet gebruiken om bovenstaande goed voorelkaar te krijgen, tenzij iemand nog een lumineus idee heeft...
Anyone?

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
Het lijkt erop dat dit in Outlook 2003-HTML niet (goed) wordt ondersteund. In Outlook 2007 werkt het wel. Daar is: CTRL = de sneltoets voor subscript, en CTRL SHIFT = de sneltoets voor superscript.

Houdoe