Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Heren, klein vraagje.

Ben bij iemand bezig geweest om gegevens uit een of ander sharp apparaat om te zetten naar een nokia 9300i. Dit is me via een export van gegevens en import in outlook en de standaard nokia sync tool redelijk gelukt. De agenda/verjaardagen en contacten zijn overgezet.
Echter heeft de betreffende meer 100'en notities in z'n sharp staan en zou die graag in z'n nokia willen hebben. Nu zag ik (en na zoeken geen simpele oplossing gevonden) dat de sync tool niet de notities sync'ed. Op zich geen probleem, echter wat we nu aan notities hebben moet wel in de 9300 terecht komen.

Ik moet de ge-exporteerde notitie's van via een zelf te schrijven programma ook nog ff omzetten.
Eerste plan was om deze in outlook te gooien als notities, maar zonder sync heeft dat dus geen zin.

De vraag :
Ik heb zelf niet de beschikking over zo'n nokia, dus heeft iemand een idee hoe die notities in 1x te importeren in de Nokia ? Zodoende kan ik daar met m'n zelf te schrijven proggie rekening mee houden.

edit:

move naar: Non-Windows Based Mobiles & PDA's gevraagd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2008 10:46 ]

Verwijderd

Topicstarter
/me Neemt een aanloop, en schopt ;)

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
De notities van een nokia 9300(i) zijn niet geschikt om er 100-en van te hebben omdat ze niet in een 'lijstje' hebt maar ze als pictogram in je hoofdmenu terecht komen. Het is erg handig om snel ff iets op te schrijven wat je later moet verwerken maar meer als dat ook echt niet.

Je hebt daarnaast nog 2 opties:
- Deze telefoons kunnen gewoon txt bestandjes lezen via de tekstverwerker. Als je die notities op een of andere manier kan omzetten naar .txt dan kan je ze gewoon via de nokia software in je documenten directory neerzetten.
- Via outlook deze notities als mailtje neerzetten en op deze manier ze syncen met de telefoon.

Succes

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op maandag 21 april 2008 @ 07:27:
De notities van een nokia 9300(i) zijn niet geschikt om er 100-en van te hebben omdat ze niet in een 'lijstje' hebt maar ze als pictogram in je hoofdmenu terecht komen. Het is erg handig om snel ff iets op te schrijven wat je later moet verwerken maar meer als dat ook echt niet.

Je hebt daarnaast nog 2 opties:
- Deze telefoons kunnen gewoon txt bestandjes lezen via de tekstverwerker. Als je die notities op een of andere manier kan omzetten naar .txt dan kan je ze gewoon via de nokia software in je documenten directory neerzetten.
- Via outlook deze notities als mailtje neerzetten en op deze manier ze syncen met de telefoon.

Succes
ok, precies wat ik moest weten.