Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hee all,

Momenteel heb ik een iPod Touch liggen, daarop aangesloten heb ik Shure's SE420 in-ear dopjes.
Persoonlijk vind ik het een prima geluid hebben. Maar ik hoor toch veel mensen roepen dat de iPod zo'n matig geluid produceert. Als dat inderdaad zo is, is dat zonde van mijn Shures. :+

Daarom de vraag, wat is momenteel, het beste PMD op de markt? :)
Ik ben dus niet opzoek naar een iMod voor m'n iPod. Ik zoek een PMD die out of the box een (zeer) mooi geluid geeft, maar toch ook een goede UI heeft, makkelijk te bedienen is, een mooi schermpje heeft, etc.

Behalve mooie geluid, zou het leuk zijn als het ook video af kan spelen, maar dat is geen noodzaak. Ik hoor veel over iRiver, Sony, Creative. Maar iedereen heeft wel positieve of negatieve ervaringen met een product. ;(

Ik ben opzoek naar een warm geluid, maar ik wil geen portable AMP mee moeten dragen of iets dergelijks. Maar het is toch erg lastig, want, sja, ik ben ook vrij tevreden over mijn iPod Touch. Daarom wil ik jullie vragen wat voor ervaringen jullie hebben met bepaalde spelers, en wat jullie me zouden aanraden. :) :)

Alvast bedankt voor de hulp!

-Richard

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 19:56
Cowon D2, Sony A818, Iriver Clix 2, Samsung P2...verder kan je nog kijken op head-fi welke het beste geluid hebben.

Verwijderd

Topicstarter
miranon schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:35:
Cowon D2, Sony A818, Iriver Clix 2, Samsung P2...verder kan je nog kijken op head-fi welke het beste geluid hebben.
Eehm, ja..

Waarom zijn die zo goed? En waarom stuur je me weg van tweakers? ;)

• miranon
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23-10 19:56
Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 10:40:
[...]

Eehm, ja..

Waarom zijn die zo goed? En waarom stuur je me weg van tweakers? ;)
Waarom? Zoals ik al heb gezegd kan je op head-fi lezen waarom die zo goed zijn. Denk je dat je op tweakers alle informatie kan vinden? :) Dus weg van tweakers, lol :D Ik stuur je weg. :X

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De beste PMD bestaat niet. Wat voor de één goed is, hoef niet persé goed voor de ander te zijn. Daarom is het zaak dat je zélf op zoek gaat naar wat er te krijgen is en bijbehorende reviews en ervaringen zoekt. Het is niet de bedoeling dat wij voor jou gaan bepalen wat je moet nemen. Verder zul je je eisen toch wat strenger moeten definiëren. Termen als goed geluid, mooie UI, makkelijk te bedienen zijn te algemeen om wat mee te kunnen.

In het kort; we doen hier niet aan "wat moet ik kopen"-topic. We verwachten dat een Tweaker zélf kan kiezen wat goed voor hem of haar is.

Kijk eens rond in PMD wat er allemaal te krijgen is, lees ervaringen, en kom dan tot je conclusie. Zie ook de FAQ omtrent dit onderwerp.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.