Zoals velen van jullie heb ik gister service pack 1 van Vista geinstalleerd, alles leek na de installatie goed gegaan te zijn, echter liep het voor mijn brander minder goed af, namelijk, deze word niet meer herkend.
Mijn setup :
Dualboot xp sp2 / Vista Ult 32b (SP 0)
Optiarc/ NEC DVD RW 7173s (verbonden via sata dus)
GigaByte P35 DS4 rv1.0
Al gedaan :
Apparaat verwijderd in apparaatbeheer, opnieuw gezocht en drivers laten zoeken 'geen nieuwe stuurprogramma gevonden..'
De foutcode :
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
Driver is alleen de x:/Windows/System32/drivers/cdrom.sys, terwijl dit er in xp sp2 nog 3 meer zijn.
Kunnen jullie mij in de goede richting helpen?
Mijn setup :
Dualboot xp sp2 / Vista Ult 32b (SP 0)
Optiarc/ NEC DVD RW 7173s (verbonden via sata dus)
GigaByte P35 DS4 rv1.0
Al gedaan :
- Vista laten zoeken in de drivers van xp, echter kan ik hier geen .inf in vinden. Wel 3 *.sys en 1 *.dll bestand.
- Gegoogle'd naar drivers voor 7173S, maar ik vind alleen nieuwe firmware.
- Vista SP1 weer gedeïnstalleerd, maar het probleem blijft
- Deamon Tools gedeinstalleerd en weer gesintalleerd, maar het probleem blijft.
- Systeem beheer kent geen herstelpunt van voor SP1 installatiepoging (vreemd vind ik.)
- Chipset drivers van het mobo opnieuw geinstalleerd, mocht niet baten.
Apparaat verwijderd in apparaatbeheer, opnieuw gezocht en drivers laten zoeken 'geen nieuwe stuurprogramma gevonden..'
De foutcode :
Kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)
Klik op 'Naar oplossingen zoeken' als u gegevens over dit apparaat naar Microsoft wilt verzenden en wilt kijken of een oplossing beschikbaar is.
Driver is alleen de x:/Windows/System32/drivers/cdrom.sys, terwijl dit er in xp sp2 nog 3 meer zijn.
Kunnen jullie mij in de goede richting helpen?
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler