Toon posts:

Heb hulp nodig met mijn muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
|:(
me muis doet raar sinds 2 dagen, hij wil niet meer scrollen in internet of bij deze computer. Maar in msn scrollt hij wel of als ik een foto open :S
ook als ik het wieltje indruk kan ik door me muis omhoog te bewegen ook niet meer de pagina
scrollen, wel kan ik dan door het wieltje te draaien bewegen ....
hoe kan ik dit fixn?

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-02 22:20

Sosabowski

nerd

Verwijderd schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:32:.. hij wil niet meer scrollen in internet ...
In internet? Je muis hoort op je buro niet in het internet.

serieus:
Zelfde probleem op een andere pc met deze muis? Drivers op nieuwe geinstalleerd? Wat voor muis hebben we het over? Welk besturingssysteem?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
IorGie schreef op donderdag 17 april 2008 @ 08:52:
[...]

In internet? Je muis hoort op je buro niet in het internet.

serieus:
Zelfde probleem op een andere pc met deze muis? Drivers op nieuwe geinstalleerd? Wat voor muis hebben we het over? Welk besturingssysteem?
ik heb nog niet op een andere pc geprobeerd, het gaat om een logitech mx400. geen drivers opnieuw geinstalleerd en hij werkt gwoon op windows...
het is misschien wel een idee om hem opnieuw te instaleren maar het lijkt mij dat het zo ook gwoon moet werken,

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Altijd bij het spontaan ontstaan van problemen sinds een bepaald moment, is men ook 'spontaan' vergeten wat er op dat moment is gebeurd. Je hebt vast niet lopen rommelen aan je systeeminstellingen?

Een muis stopt niet zomaar met scrollen, je kunt er van uit gaan dat er een hardware- of softwarematig probleem is. Hardwarematig zou kunnen zijn dat je scrollwiel is overleden, softwarematig zou een driverprobleem kunnen zijn.

Het is aan jou om dit uit te sluiten.

[ Voor 7% gewijzigd door CodeCaster op 17-04-2008 09:14 ]

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
dan ga ik van sotwarematig uit, alhoewel ik niet heb lopen kloten met me instellingen.
hardware matig kan het niet aan liggen, want zoals ik al aangaf werkt het wieltje wel gewoon bij bijv msn en ook in games...