Kamerzetels kunnen alleen fysiek steunen

Pagina: 1
Acties:

• fondacio
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
nieuws: Staatssecretaris overleeft motie van wantrouwen over ov-chip
Uiteindelijk steunden 88 van de 150 kamerzetels de staatssecretaris, waarmee de motie van wantrouwen werd verworpen.
Een kamerzetel is een stoel, en kan dus het zitvlak van een kamerlid ondersteunen, maar een staatssecretaris steunen zoals hier beschreven wordt, kan een kamerzetel niet. Ik stel voor om het woord "kamerzetels" te vervangen door "kamerleden".

Verwijderd

Het is zelfs ook nog de vraag hoeveel van die zetels werkelijk bezet waren tijdens de stemming. ;)

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Aangepast
Enkele partijen, zoals de Partij voor de Dieren en TON, waren inderdaad niet bij de stemming aanwezig dus heb ik ervan gemaakt dat 62 van de 150 kamerleden de motie steunden.

• Deke
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2022
Er staat nu in het artikel dat D66 en SGP coalitiepartijen zijn.Dit zijn echter oppositiepartijen, hoewel D66 dat graag anders zou zien.

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-02 14:16

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
'De coalitiepartijen en D66 en de SGP '
daar staat niet dat D66 en SGP coalitiepartijen zijn?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:53

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

is wel een en teveel... (2x en staat slordig), maar theoretisch is het goed.
De coalitiepartijen en ook D66 en de SGP ' zou nog duidelijker zijn.

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:16
Ik vind 'D66, de SGP en de coalitiepartijen' nog iets beter, dus dat heb ik ervan gemaakt :)

The devil is in the details.

Pagina: 1