Toon posts:

hd2600pro probleem met afspelen op plasma

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal

ik had even een vraag: ik ben over gestapt naar een htpc
en heb een ati video kaart een hd 2600 pro maar als ik de instellingen zo zet in ccc, dat als ik media player, powerdvd, media player classic, en nero showtime
opstart op de monitor dan zou dat als het goed is in fullscreen moeten verschijnen op onze tv, maar dat gebeurt dus niet,( komt dit misschien omdat we nu vista 64 bit met media center hebben)
ik had hiervoor een nvidia 6600 gt en die deed dat wel goed, maar dit was dan wel weer onder xp
heb net dus ook nog een driver update gedaan naar ccc8.4
maar dat geeft geen verbetering.

ik denk zal hier even horen of er meer zijn die dit probleem herkennen
voor dat ik een andere video kaart aanschaf

alvast bedankt voor de reacties

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:02
Hoe bedoel je als je zegt dat het niet goed fullscreen verschijnt? Krijg je beeld buiten je schermoppervlak? Heb je voor de rest wel de 64bit drivers gebruikt en staat je resolutie wel goed?

Verwijderd

Topicstarter
met mijn nvidia kaart was het zo als ik een film of serie ging kijken op de pc, en dus bv.media player opstarte dan werd het dus ook meteen fullscreen op de tv afgespeeld.
ongeacht de groote op de pc monitor.
maar nu gebeurt er helemaal niks op de tv, en moet ik dus nu de media player eerst naar de tv slepen, en dan naar fullscreen. het werkt wel maar is erg omslachtig zo.
heb de 64 bit drivers en resolutie is ook goed.

• cerebrum
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:23
Zou je even de Theatre mode moeten zoeken in CCC.Deze laat het beeld van WMP etc. fullscreen op de 2e monitor zien.

WP Pana 7J mono | AC Toshiba 3.5+4.6kW | PV 3200WP ZZO | Gasloos Nov23

Verwijderd

Topicstarter
dat is het nou juist, dat is ingeschakeld.
maar het werk niet.
sinds ik de kaart heb ben ik hier nu mee aan het kl@#ten,
had met de nvidia helemaal geen probleem.

Verwijderd

Topicstarter
niemand die dit probleem verder heeft??

want ik snap er helemaal niks meer van
en ben dus al aan het kijken voor een nvidia kaart, maar ja om zo maar even een nieuwe kaart aan te schaffen..
Pagina: 1