It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Werken met projectkoppeling in plaats van met library-koppeling lost dit probleem op. Ik weet niet of dit een acceptabele oplossing is voor je. Anders zou je bijv. ook nog naar Maven (of iets soortgelijks) kunnen kijken. Er zijn voor Maven nl. Eclipse plugins beschikbaar die kijken of het project dat je als requirement hebt open is in je workspace, als dat zo is wordt er een projectkoppeling aangemaakt; als het project niet open is wordt een library-koppeling gemaakt naar een jar in je lokale Maven repository. Maar als je nog geen Maven gebruikt is dit niet de handigste oplossing denk ik.
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Half half. Ik zal het eens proberen tenminste. Ik build nu alles met ant, zodat ik uit buiten Eclipse om mijn projecten kan builden. Vandaar dat ik niet thuis ben met het build systeem van Eclipse zelf. In de project properties van het project dat de interface gebruikt had ik wel al eerder het project dat de interface defineerd bij "Project References" gezet, maar dit maakte geen verschil uit.NetForce1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 21:42:
Werken met projectkoppeling in plaats van met library-koppeling lost dit probleem op. Ik weet niet of dit een acceptabele oplossing is voor je.
Ik zal me maar eens wat meer in verdiepen hoe dit precies in elkaar steekt, maar wat bedoelde jij nu precies met "projectkoppeling" ?
It's shocking to find how many people do not believe they can learn, and how many more believe learning to be difficult.
Ik denk dat hij bedoelt om het andere project als source te linken aan je huidige project. Dit kun je bij het configureren van het Build Path regelen onder de tab Projects. Daar kun je dan het benodigde project linken.
Performance is a residue of good design.
Dat was inderdaad wat ik bedoelde.Nick The Heazk schreef op woensdag 16 april 2008 @ 23:02:
Ik denk dat hij bedoelt om het andere project als source te linken aan je huidige project. Dit kun je bij het configureren van het Build Path regelen onder de tab Projects. Daar kun je dan het benodigde project linken.
De wereld ligt aan je voeten. Je moet alleen diep genoeg willen bukken...
"Wie geen fouten maakt maakt meestal niets!"
Dit lijkt me (en anderen
) meer iets voor in DTE
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Als je hem als projectkoppeling hebt toegevoegd, moet je ook nog de jar weg halen uit het build path, anders staat de code er twee keer op het build path. Refactoren gaat hier ook altijd goed, eclipse project files laten genereren door maven 2 en klaar.
'Nae King! Nae quin! Nae Laird! Nae master! We willna' be fooled agin!'
Pagina: 1