Hoi!
ik loop nou al de hele middag te stoeien met het volgende..
gister voor mn pa een nieuw mobo gehaalt..
GA-MA78GM-S2H..
met een HD3200 UMA er op
tevens heb ik een X700 Pro ter beschikking voor die PC..
verder heb ik als Testboards nog een HD3870 en een X1900XT
probleem:
Medion 19" TFT met DVI-D! ingang vertikt het dus op de DVI uitgang van de HD3200 UMA en de X700 Pro..
op de 2 andere kaarten werkt het WEL!
pak ik mn half rotte Iiyama 17 TFT er bij.. sluit ik via DVI aan.. werkt het ook op de HD3200 en X700 pro..
Brakke kabel heb ik ook uitgesloten gezien ik 6 DVI kabels gebruikt heb.
in bios van t mobo heb ik ook al gecontroleerd als die op VGA / DVI staat ipv VGA + HDMI
t lijkt wel als de medion monitor niet gezien wordt door de HD3200 en X700 Pro..?
heb ik nog een andere iedentieke medion staan ( zelfde batch.. ) zelfde resultaat.. dus een brakke monitor lijkt me ook uit den boze?
Iemand nog een idee waar ik naar kan kijken?
want analoog aansluiten vind ik eigenlijks _GEEN_ optie
note: als ik boot met de iiyama er aan.. en beeld heb en de kabel dan omprik heb ik WEL beeld op de medion met de X700 of HD3200
ik loop nou al de hele middag te stoeien met het volgende..
gister voor mn pa een nieuw mobo gehaalt..
GA-MA78GM-S2H..
met een HD3200 UMA er op
tevens heb ik een X700 Pro ter beschikking voor die PC..
verder heb ik als Testboards nog een HD3870 en een X1900XT
probleem:
Medion 19" TFT met DVI-D! ingang vertikt het dus op de DVI uitgang van de HD3200 UMA en de X700 Pro..
op de 2 andere kaarten werkt het WEL!
pak ik mn half rotte Iiyama 17 TFT er bij.. sluit ik via DVI aan.. werkt het ook op de HD3200 en X700 pro..
Brakke kabel heb ik ook uitgesloten gezien ik 6 DVI kabels gebruikt heb.
in bios van t mobo heb ik ook al gecontroleerd als die op VGA / DVI staat ipv VGA + HDMI
t lijkt wel als de medion monitor niet gezien wordt door de HD3200 en X700 Pro..?
heb ik nog een andere iedentieke medion staan ( zelfde batch.. ) zelfde resultaat.. dus een brakke monitor lijkt me ook uit den boze?
Iemand nog een idee waar ik naar kan kijken?
want analoog aansluiten vind ik eigenlijks _GEEN_ optie
note: als ik boot met de iiyama er aan.. en beeld heb en de kabel dan omprik heb ik WEL beeld op de medion met de X700 of HD3200
[ Voor 5% gewijzigd door SMSfreakie op 16-04-2008 18:51 ]
404 Signature not found