Toon posts:

Levering Samsung P2 8Gig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik wacht nu al 6 week op een bestelling bij de mediamarkt.
Het betreft een samsung P2 mp3-speler met 8 gig
Ze willen beweren dat samsung deze momenteel niet levert.

Kan iemand mij vertellen of dit model momenteel gewoon geleverd wordt.

alvast bedankt

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-01 22:00
Ja, hij is althans op voorraad bij een aantal shops.

Indien het koop op afstand betreft (wat ik aanneem) gewoon je bestelling annuleren.

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Dat kan samsung (of eigenlijk: de distributeur) waarschijnlijk wel, maar ik vermoed dat die niet zomaar voor Jan Consument bereikbaar zijn om op dergelijke vragen te antwoorden.

Je kunt altijd even informeren bij een andere (web)shop of zij binnenkort toestellen verwachten binnen te krijgen bijvoorbeeld (al is de voorraadstatus van online shops ook niet àltijd betrouwbaar), maar ik kan geen reden bedenken waarom Mediamarkt je voor de gek zou houden? Zij willen die dingen ook graag verkopen hoor en als dat toestel voor je gereserveerd is, dan komt het echt wel goed.

Is er een reden waarom je
a) Denkt dat Mediamarkt je de waarheid niet vertelt?
b) Je niet wilt wachten op dit toestel?

Wellicht kunnen we je dan beter helpen/adviseren, want op deze manier is dit topic imo geen lang leven beschoren.
leonpwner1 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:29:
Indien het koop op afstand betreft (wat ik aanneem) gewoon je bestelling annuleren.
Een gewone reservering kun je bij de Mediamarkt zelfs ook wel annuleren, tenzij ze dat apparaat speciaal voor TS besteld hebben natuurlijk en het normaal niet op voorraad zouden nemen.

[ Voor 23% gewijzigd door Yoeri op 16-04-2008 18:32 ]

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Verwijderd

Kan je de bestelling niet meer annuleren? Dan bestel je hem gewoon ergens anders.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als ik hier kijk: pricewatch: Samsung Yepp YP-P2JCB 8GB Zwart (dat is volgens mij de Samsung P2 die je bedoelt) dan zie ik gewoon een groen vrachtwagentje bij een van de shops, wat zou betekenen dat die ruim voorradig is. Als je hem daar kan krijgen, dan levert Samsung ze blijkbaar nog wel gewoon (misschien niet aan de MM, maar dat is iets anders dan dat ze ze niet leveren). En dan kun je hem natuurlijk net zo goed bij die winkel kopen.

[edit]
Ik moet sneller typen..

[ Voor 3% gewijzigd door TERW_DAN op 16-04-2008 18:34 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Terw_Dan schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:34:
wat zou betekenen dat die ruim voorradig is.
Ik ken dit type mp3-speler niet direct, maar het zou natuurlijk óók kunnen dat dit product EOL is en dat de voorraden, in tegenstelling tot die van de webshop (of zijn distributeur), wel al verkocht zijn. Als Samsung dan nog niet officieel bekend heeft gemaakt dat deze speler niet meer gemaakt/geleverd zal worden, dan zit er voor de Mediamarkt ook niets anders op dan te wachten - zolang ze niet weten dat ie niet meer komt.

En da's slechts één van de mogelijke scenario's. Ik zou eens in gesprek gaan met de Mediamarkt en vragen of ze enige info hebben over de reden en de termijn van de leveringsstop.

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
EOL kan ik me bijna niet voorstellen. Het apparaat is nog niet echt oud en er is net een 16GB versie aangekondigd :) Ik verwacht dat de P2 (en zeker de 8GB versie) nog wel even leverbaar blijft.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk wil ik wel wachten voor zo'n product.
Staat ook dat ik hem 6 weken geleden besteld heb.

Alleen in mijn opinie kan zo'n mp3 speler in 6 week geleverd worden.
en hoop zo dat wat meer informatie te krijgen.

Bij de meeste online zaken staat wel dat ze een voorraad hebben op pricewatch,
maar op de site zelf staat dan een levertijd van een week en dat is een
levertijd die ze er neerzetten als ze het niet op voorraad hebben.

Ik zelf denk dat samsung zelf momenteel niet levert omdat er moeilijk een zaak tevinden is met een voorraad.
Ik heb daarom ook al samsung gemaild of ze meer weten.
Ik hoop dat ze een consument deze informatie willen geven,
maar dat is afwachten.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Yoeri schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:36:
[...]
Ik ken dit type mp3-speler niet direct, maar het zou natuurlijk óók kunnen dat dit product EOL is en dat de voorraden, in tegenstelling tot die van de webshop (of zijn distributeur), wel al verkocht zijn.
Ik bedoelde dan ook specifiek op voorraad bij die shop :) en dat kan oude voorraad zijn, beetje ongelukkig verwoordt, ben het met je eens :P

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-12-2025
De 16GB-versie is in Canada inmiddels verkrijgbaar :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• richards81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 21:25
Probeer Pixmania.nl. Ik heb hem daargekocht de 8GB voor 226euro
Binnen 2 dagen in huis (2 weken geleden besteld)

Verwijderd

Topicstarter
ja pixmania laat zien wanneer hun voorraad weer op orde zit.
Bij dit product staat er 30 mei 2008.
Dus ik denk dat ik op dit apparaatje wel ff kan wachten.

Tevens is in canada idd de 16 GB versie uitgekomen dus ik denk dat ergens een fabriekje hard deze versie aan het bakken is ipv de 8 gig.

Als de 16 gig versie eerder op voorraad is dan de 8 gig versie neem ik die wel.

maar qua wachten zie ik het erg somber in.

• H92!
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik heb bij Mp3-shop een P2 4GB gekocht, volgende dag geleverd. Je krijgt trouwens daar ook nog 20 euro terug van Samsung :)

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

De p2 blijft voorlopig nog wel in de verkoop.
Ook zou de mediamarkt die gewoon binnen moeten krijgen.
Welke vestiging gaat het om? :)

Signature

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ketens als MediaMarkt, BCC, Scheer en Foppen geven wel vaker aan dat iets niet te leveren is omdat het EOL is of 'de distributeur levert niet'. Dit is 9 van de 10 keer gewoon onzin en ze hopen dat je dan een ander ding koopt...

Mijn Vaio was na 1 maand ook zogenaamd EOL en bestellen duurde minimaal 3 weken (yeah right...). Het misbruikte shworoommodel geven ze je maar al te graag me voor de volledige prijs..

Mijn advies aan de TS; annuleren en vervolgens ergens anders bestellen ;)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Michael Knight schreef op donderdag 17 april 2008 @ 17:09:
Ketens als MediaMarkt, BCC, Scheer en Foppen geven wel vaker aan dat iets niet te leveren is omdat het EOL is of 'de distributeur levert niet'. Dit is 9 van de 10 keer gewoon onzin en ze hopen dat je dan een ander ding koopt...

Mijn Vaio was na 1 maand ook zogenaamd EOL en bestellen duurde minimaal 3 weken (yeah right...). Het misbruikte shworoommodel geven ze je maar al te graag me voor de volledige prijs..

Mijn advies aan de TS; annuleren en vervolgens ergens anders bestellen ;)
Dan zou ik hem maar bestellen bij een keten die ze uit Duitsland haalt, want in Nederland zijn ze in ieder geval niet leverbaar op het moment als de winkel ze niet toevallig op voorraad heeft liggen.
Pagina: 1