Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb me de hele middag suf gezoekt naar een programma of een manier om de tray icoontjes van de taakbalk te veranderen. Het geeft zich ongeveer 100000 soorten programma's voor xp, en die doen het ook heel goed onder vista, behalve dat ze de programma's niet weergeven. Het lijkt wel of dat in vista geblokkeerd is... alsof het programma geen toegang krijgt tot de icoontjes.
Heeft iemand een manier om dit te veranderen. Ik zou namelijk graag het icoontje van newsleecher willen veranderen, zodat de mensen op mijn werk niet kunnen zien als ik aan het downloaden ben.

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:55

Pierre

Van nature lui!

Ik moet werken op mijn kantoor en geen shit downloaden

Leuk, zo'n ontopic antwoord :) als je het niet met een topic eens bent gebruik dan een TopicReport of laat het topic gewoon links/rechts liggen * afhankelijk van je politieke voorkeur*.

[ Voor 64% gewijzigd door alt-92 op 16-04-2008 18:21 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Pierre61 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:09:
Ik moet werken op mijn kantoor en geen shit downloaden
daar gaat het niet om... mijn vraag was om iemand een idee had om het te veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Beetje resource editor kan dat wel - als het pakket het ook toelaat en je de manifests niet hoeft aan te passen.

De vraag is natuurlijk of je dat ook mag :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:15:
[...]

daar gaat het niet om... mijn vraag was om iemand een idee had om het te veranderen ;)
Reshacker & foei !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:19:
Beetje resource editor kan dat wel - als het pakket het ook toelaat en je de manifests niet hoeft aan te passen.

De vraag is natuurlijk of je dat ook mag :)
hoe gaat dat in zn werk dan?? en hoe bedoel je of ik dat mag?

ik heb hier helemaal geen verstand van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dat lijkt me nou echt iets om even buiten werktijd op je gemak uit te zoeken, zodat je ongestoord morgen al leechende je arbeidsproductiviteitquotient* kan ophogen.

:)

Oftewel: doe zelf eens wat moeite om dat dan uit te zoeken?
Je werk laat je ook al versloffen, dus dan mag je hier wel even wat gas bijgeven.

[ Voor 31% gewijzigd door alt-92 op 16-04-2008 18:35 . Reden: Scrabblewaarde 10 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
alt-92 schreef op woensdag 16 april 2008 @ 18:34:
Dat lijkt me nou echt iets om even buiten werktijd op je gemak uit te zoeken, zodat je ongestoord morgen al leechende je arbeidsproductiviteitquotient* kan ophogen.

:)

Oftewel: doe zelf eens wat moeite om dat dan uit te zoeken?
Je werk laat je ook al versloffen, dus dan mag je hier wel even wat gas bijgeven.
_/-\o_
Pagina: 1